Zijn er meiden die gonal-f krijgen zonder erbij een iui behandeling krijgen? Dus zeg maar natuurlijke cyclus met wat hulp? Clomid zorgt namelijk voor een allergische reactie.
Hoi Pearll, ik ben maandag begonnen met gonal f. Daarvoor een aantal cyclussen met clomid gehad. Alleen daar ben ik resistent voor. Ik heb pcos. En zit dus daardoor in dit traject. Wanneer ben jij begonnen? Heb je last van bijwerkingen? En al voor echo's geweest?
Ik ben er nog niet mee begonnen, ik wil dit misschien maar liever nog niet in combinatie met iui. Daarom vraag ik mij af of dit wordt gedaan omdat gonal-f een best prijzig medicijn is die wellicht alleen in combinatie met iui of IVF gegeven wordt? Hoe bevalt de gonal-f jou tot nu toe lon24?
Hoi, ik gebruik nu gonal f en pregnyl zonder verdere behandeling. Ik krijg dit omdat ik na een jaar clomid te hebben geslikt steeds meer bijwerkingen kreeg. verder is er met ons niet veel aan de hand daarom wilde we het graag zelf nog proberen. Mocht dit nu na een paar behandelingen niks uitgehaald hebben krijgen wij IUI erbij. Misschien volgende maand al maar dat ga ik nog bespreken met mijn gyn omdat ik er erg tegen op zie. Het is namelijk erg lastig te plannen met mijn werk. Liefs ninas
Opzich wel goed. Vond het zelf prikken eerst ff wennen.. Maar heb tnt wel elke dag nog hoofdpijn (kan toeval zijn natuurlijk). Maandag weer voor echo. Ben wel erg benieuwd!
Ik gebruik Puregon (vrijwel hetzelfde als gonal-f) ook zonder verdere behandeling. Zaad van ml is gelukkig perfect dus verder niets nodig. Alles wordt vergoed, gewoon via je basisverzekering. Puregon is erg prijzig, gonal-f is wat goedkoper. Maar over de kosten hoef je je dus geen zorgen te maken. Veel succes!
Ik heb 5 rondes gehad met spuiten zonder iui, en nu dus 2 met iui. Verder ziet alles er goed uit, maar het wil toch niet lukken