Fout bij afrekenen in jouw voordeel.. wat doe jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door 1982Justme, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Huh hoezo om geld gevraagd ? ja blijft na het lunchen toch zitten tot je betaald hebt ?

Ik zou er denk ik wel wat van zeggen .
    Pas met vriendin van 11u tot 16u op het terras gezeten bij een speeltuin. Eerst 2x koffie en de kinderen wat te drinken daarna voor 4 lunch daarna weer koffie. Later de kids nog een ijsje mijn vriendin een stuk taart + nog eens koffie /thee en uiteindelijk nog 2 wijn en toen kwam de ober zeggen dat het bedrag 11,75euro was... :$ daarop hebben we eerlijk gezegd dat dat echt niet kon....
    Uiteindelijk kregen we onwijze korting omdat onze eerlijkheid zo op prijs gesteld werd... :D

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Nee hoor ik zeg niets.
    Zo hebben we in ons eerste huis heel goedkoop laminaat gekocht, niet alle pakken waren toen geteld....eigen schuld.

Ben ook weleens benadeeld dat ik te weinig terug kreeg.

3. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ligt er helemaal aan. Eens meegemaakt dat ik bij de blokker een swiffe ofzo gekocht had en gepint. Bleek de pin ene storing te hebben, ik was druk, druk, druk en gehaast en ik krege hem mee. Met bon. Thuis zag ik dat de swiffer niet was afgerekend en idd niet afgeschreven. Blokker was te ver weg, ik ben het daarna vergeten. Ik werk ook met geld en foutjes zijn snel gemaakt.
    Ik tel gelukkig altijd terug (door?) en daardoor geef ik iig nooit etveel of te weinig terug. Maar ik heb ook weleens een persoon te weinig aangeslagen ofzo. That happens.

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Laatst nog bij de Lidl een pak was middel van 10 euro en een tree melk heb het denk ik wel 4x gezegd toch heeft ze het niet aangeslagen zag ik later. Dan ga ik idd niet terug. Tijd geleden waren we uiteten en ik gaf 50 euro kreeg toen 30 terug inplaats van 10 dan zeg ik er wel wat van dat vind ik sneu

Deel Deze Pagina