nav spijkerbroek bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

WIE HEEFT ER HELEMAAL GEEN SPIJKERBROEK:D

ik ben benieuwd of ik de enige ben in nederland die geen spijkerbroek in de kast heeft.............:cool:
    vroeger genoeg gedragen maar voel me er nu op de een of andere manier zo suf in;) kweenie. draag altijd rokjes, jurkjes of andere soort broeken.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik niet..
    Ik draag geen broeken omdat ik mijzelf in een rok mooier voel

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb 1 hele fijne. Verder rokjes, jurkjes of ander soort broeken.
    Vind 1 mooie spijkerbroek wel een must trouwens.

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik heb ook geen spijkerbroeken. Draag meestal pantalons, soms ook capri broeken.

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Woehoe ik ben jullie tegenpool. Ik heb juist géén rokjes jurkjes etc en draag alleen maar spijkerbroeken :)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha best grappig dit

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb van alles wat. Maar zeker ook een paar spijkerbroeken.
    Waarom heb je ze niet? Vind je t niet lekker zitten, niet mooi staan of sowieso geen porum?!

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik moet zeggen dat ik het bij een ander vaak wel erg leuk vind. mooie laarzen eronder en shirt erop. maar als ik hetzelf aantrek . neh!

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb geen spijkerbroeken. Vind ze veel te stug en strak. Ik draag liever een rok of pantalon. Maar ik heb me wel voor het eerst gewaagd aan een wat strakkere, stretchbroek. Nog even wennen.
    In mijn werk vind ik een spijkerbroek trouwens ook niet kunnen. Ik heb een leidinggevende functie en vind dat daar gepaste nette kleding bij hoort.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

lekker zitten......... hmmm vroeger wel nu niet meer idd. ik vind het dus wel porum bij een ander:D maar op de een of andere manier voel ik mezelf er niet meer vrouwelijk in ofzo;) stom he

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee, wel spijkerrokken.

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja die heb ik er dan ook weer 3. maar 2 zitten me dus ook alweer niet fijn eigenlijk dus ook maar 1 soms van aan. moeilijk mens ben ik:p

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Eigenlijk loop jij gewoon hele dagenin je pyjama :p

14. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hm, eigenlijk hoor ik in dit topic helemaal niet thuis, want ik heb bijna alleen maar jeans. Elke keer neem ik me voor om meer leuke jurkjes enzo te dragen, maar ik de winter vind ik die panty's altijd zo klote zitten en zomers met blote benen doe ik ook niet graag i.v.m. lelijkebenenenaardappelknieënobsessie ;).

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik heb twee spijkerbroeken. De rest rokjes tuniekjes of linnen broeken..

16. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Ik heb wel spijkerbroeken, maar ik draag ze bijna niet meer. Eerder wel, maar nu draag ik veel leggings en alles wat daar op lijkt:p
    Rokken en jurken heb ik niet zoveel, maar die draag ik ook graag, ze zitten meestal fijn en dan voel ik me echt übervrouwelijk, haha:D

17. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik heb 1 spijkerbroek in mijn kast, hagelnieuw met kaartje!
    Ik draag NOOIT spijkerbroeken, zit niet lekker en maakt me dikker vind ik zelf. Ik ben meer van de (zwarte) leggings en tunieken.

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb 1 spijkerbroek nu ik zoveel afgevallen ben.... heb er alleen jaren geen gedragen en vind het nu nog niet altijd prettig!

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Brrrrr in de winter bevries je dan toch in een rok!:$

Haha nja anyway hier ook van alles, noujaa.. Moet nog even wat nieuwe rokjes/jurkjes inslaan aangezien ik nog watrestvetjes van de zwschap heb en dus veel dingen net te kort zijn, niet meer passen... Pff

20. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Wel in de kast, maar ik draag die ene spijkerbroek niet meer. Ik ben wel al lang weer redelijk goed op gewicht sinds de bevalling, maar mijn buik en vooral het vel is gewoon veel te ver opgerekt met die tien kilo of meer die ik in mijn buik droeg (zeer grote tweeling)... Mijn buik past niet meer mooi in broeken, terwijl een rokje wel mooi staat (mijn benen kunnen er best mee door ;) ).

Dus hier ook geen spijkerbroeken, in ieder geval tot na een eventuele derde en buikcorrectie! Daarna zal het nog een zeldzaamheid zijn hoor. Ik ben van de rokjes en hakken :)

Deel Deze Pagina