fout bol.com Veeeeel duurder artikel in mijn pakket.

Discussie in 'De lounge' gestart door shanandoah, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aviya

    Aviya Niet meer actief

    Dat zat ik dus ook... eerlijkheid duurt het langst! (en persoonlijk zou ik me daar ook prettiger bij voelen)
     
  2. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    nou weer gebeld.
    Om het terug te sturen maar nu moet ik mijn eigen dingen retour aanmelden terwijl ik die nooit gekregen heb
    Factuur mee leveren die er niet bij zat.
    Wat een gedonder dit!
     
  3. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ik zou toch proberen nog een keer te bellen. Ik zou me er niet prettig bij voelen het te houden ook al is het een heel verleidelijk idee.
    Mochten ze zoals ik hierboven meerdere keren lees de boel niet op komen halen , ja dan heb je toch echt genoeg eraan gedaan. Dan is het jammer voor hen.

    Ik heb trouwens geen problemen met Bol (afkloppen)
     
  4. Triskele

    Triskele Niet meer actief


    jemig ze zouden wel wat meer makkelijk kunnen maken , je bespaart hun een hoop geld al hadden ze een koerier moeten sturen om het jouw makkelijk te maken en alsnog jouw bestelde spullen leveren met een grote excuusbrief want het is niet de bedoeling dat jij extra werk heb hieraan!
     
  5. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou inderdaad zeggen dat ze het zelf maar moeten regelen en bij je op moeten komen halen.
     
  6. Kiwii

    Kiwii Bekend lid

    6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker houden, moeten ze maar beter opletten
     
  7. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Zeker houden.... Even maandje wachten en hop verkopen maar! Haha
     
  8. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wel apart dat idd zoveel zeggen het maar gewoon te houden..

    zijn jullie dezelfde types met het kratje bier op de wagen en doorlopen 'omdat ze maar had moeten opletten'
     
  9. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb een aantal jaar geleden zoiets aan de hand gehad met Schlecker. Compleet verkeerde bestelling. Gebeld, mocht ik het op eigen kosten terugsturen! Ja, dat deed ik dus niet, ik heb geschreven dat ze het op mochten komen halen. Deden ze niet. Vervolgens stond er een aantal maanden later een deurwaarder op de stoep omdat ik de goederen (die ik niet besteld had!) niet betaald had. Heb de doos laten zien, met de spullen er in en gezegd dat ie die mee mocht nemen. En boos met Schlecker gebeld. Beetje gedreigd. En toen kon er opeens wel een koerier komen om de spullen op te halen. Het waren kerstspullen, het was inmiddels Pasen geweest.

    Nou ja, Schlecker is failliet...zal ook niet voor niets zijn denk ik dan maar.

    Maar goed, ik zou dingen dus NIET zomaar houden. Maar de moeite van het ophalen hoort bij de verzender, niet bij de ontvanger!
     
  10. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    heb ook maar weer een klachtenmail verstuurd.

    Vandaag dan eindelijk het pakketje ontvangen wat we van jullie verwachtten.
    Maar mijn kinderen weer blij met een dooie mus!
    Bij het openen van het pakket (samen met mijn kinderen)
    Bleek er een ander artikel in te zitten.
    De vorige keer waren ze al blij gemaakt met een little people garage die ze niet kregen.
    Omdat jullie de verkeerde prijs hadden vermeld.
    Uiteindelijk een kadobon gekregen van 25,_
    Mijn kinderen zelf iets uit laten zoeken op de website
    Weer een telleurstelling!
    Nu heb ik de boel retour aan moeten melden terwijl ik geen 1 van de 2 ooit heb gekregen.
    Het artikel dat ik wel gekregen heb terug sturen.
    En het andere weer opnieuw bestellen en weer wachten.
    Daarnaast kan ik nu zelf naar het postkantoor.
    Wat voor mij betekend dat ik iemand moet bellen om te vragen of ze het voor me willen doen aangezien ik al een poos erg ziek ben en dus niet zelf kan gaan.
    Ik heb er gewoon spijt van dat ik zo eerlijk was om te bellen met de boodschap dat ik een artikel van 400!!! euro heb gekregen.
    wat een drama! zwaar teleurgesteld, en zeer zeer zeer ontevreden over jullie gang van zaken.
     
  11. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    trouwens, een ontharingsapparaat van maar liefst 400 euro haha.. Heb medelijden met die persoon..
     
  12. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    #52 shanandoah, 7 jun 2012
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
    ja het is zo'n laser ding.
    philips lumea heet het.
     
  13. bagheera

    bagheera Bekend lid

    2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou weer bellen en zeggen dat je niet akkoord gaat met deze manier van doen. Zeg dat je niks voor niks online besteld (want niet mobiel door ziekte) en dat je niet voor hun fout iemand anders kan vragen naar postkantoor te gaan. Zeg dat je graag hoort hoe bol.com dit gaat oplossen.
     
  14. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ik wacht even af wat ik op de mail als antwoord krijg.
    Want zit er nu ook nog mee dat ik het binnen 7 dagen terug moet sturen.
    Serieus ik heb er nu gewoon spijt van dat ik eerlijk ben geweest.
    Maar was er gewoon bang voor dat ze uiteindelijk achter hun fout zouden komen en ik 400 euro moest ophoesten die ik dus niet heb.
     
  15. Anitaaaxxx

    Anitaaaxxx Fanatiek lid

    12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Wel ideaal apparaat, heb hem ook! Maar persoonlijk zou ik wel blijjven bellen naar bol.com
     
  16. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik zou in ieder geval nog een poging doen het terug te sturen/op te laten halen en het goede artikel te krijgen.
    Lukt dat allemaal niet en een volgende poging loopt ook op niets uit, dan zou ik het op een gegeven moment ook wel best vinden en denken: 'Graag of niet.' Drie keer is scheepsrecht, vind ik dan wel erg van toepassing :)
     
  17. Ik zou het terugsturen.

    Ik werk zelf bij een bedrijf die telefoons en abonnementen verkoopt en bij ons gaat het versturen ook wel eens fout, niet vaak hoor maar het gebeurt heeeel af en toe. Wij komen er altijd wel achter en als een klant niet eerlijk is geweest, sturen we de rekening.

    Ik ben heel benieuwd hoe ze reageren.
     
  18. beautiful

    beautiful Actief lid

    10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiier ook een keer zoiets gehad met bol.com had een koptelefoon besteld van 15 euro en daar zat een ipod bij twv 60 euro
     
  19. luckey

    luckey VIP lid

    16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik zou bellen voor fout te herstellen.
    Moet ik nu blijven bellen en zij komen niet met een oplossing dna is het hun probleem en houdt ik het.

    Zag het voorbeeld van kratje bier voorbij komen.
    Stond laatst aan kassa, heb 3x gezegd dat ik 6pack drinken (aldi) in de kar had staan...
    Tja zij slaat het niet aan.... ik blijf niet zeggen he!!!!!
    Drinken smaakte erg goed.
     
  20. NoLu

    NoLu Niet meer actief

    Nou inderdaad, ik ga t niet voor ze spellen.

    Ik zeg netjes in t begin al wat ik nog op mn kar staat, en wat zij dr mee doet is haar pakkie an.
     

Deel Deze Pagina