Dat zat ik dus ook... eerlijkheid duurt het langst! (en persoonlijk zou ik me daar ook prettiger bij voelen)
nou weer gebeld. Om het terug te sturen maar nu moet ik mijn eigen dingen retour aanmelden terwijl ik die nooit gekregen heb Factuur mee leveren die er niet bij zat. Wat een gedonder dit!
Ik zou toch proberen nog een keer te bellen. Ik zou me er niet prettig bij voelen het te houden ook al is het een heel verleidelijk idee. Mochten ze zoals ik hierboven meerdere keren lees de boel niet op komen halen , ja dan heb je toch echt genoeg eraan gedaan. Dan is het jammer voor hen. Ik heb trouwens geen problemen met Bol (afkloppen)
jemig ze zouden wel wat meer makkelijk kunnen maken , je bespaart hun een hoop geld al hadden ze een koerier moeten sturen om het jouw makkelijk te maken en alsnog jouw bestelde spullen leveren met een grote excuusbrief want het is niet de bedoeling dat jij extra werk heb hieraan!
Wel apart dat idd zoveel zeggen het maar gewoon te houden.. zijn jullie dezelfde types met het kratje bier op de wagen en doorlopen 'omdat ze maar had moeten opletten'
Ik heb een aantal jaar geleden zoiets aan de hand gehad met Schlecker. Compleet verkeerde bestelling. Gebeld, mocht ik het op eigen kosten terugsturen! Ja, dat deed ik dus niet, ik heb geschreven dat ze het op mochten komen halen. Deden ze niet. Vervolgens stond er een aantal maanden later een deurwaarder op de stoep omdat ik de goederen (die ik niet besteld had!) niet betaald had. Heb de doos laten zien, met de spullen er in en gezegd dat ie die mee mocht nemen. En boos met Schlecker gebeld. Beetje gedreigd. En toen kon er opeens wel een koerier komen om de spullen op te halen. Het waren kerstspullen, het was inmiddels Pasen geweest. Nou ja, Schlecker is failliet...zal ook niet voor niets zijn denk ik dan maar. Maar goed, ik zou dingen dus NIET zomaar houden. Maar de moeite van het ophalen hoort bij de verzender, niet bij de ontvanger!
heb ook maar weer een klachtenmail verstuurd. Vandaag dan eindelijk het pakketje ontvangen wat we van jullie verwachtten. Maar mijn kinderen weer blij met een dooie mus! Bij het openen van het pakket (samen met mijn kinderen) Bleek er een ander artikel in te zitten. De vorige keer waren ze al blij gemaakt met een little people garage die ze niet kregen. Omdat jullie de verkeerde prijs hadden vermeld. Uiteindelijk een kadobon gekregen van 25,_ Mijn kinderen zelf iets uit laten zoeken op de website Weer een telleurstelling! Nu heb ik de boel retour aan moeten melden terwijl ik geen 1 van de 2 ooit heb gekregen. Het artikel dat ik wel gekregen heb terug sturen. En het andere weer opnieuw bestellen en weer wachten. Daarnaast kan ik nu zelf naar het postkantoor. Wat voor mij betekend dat ik iemand moet bellen om te vragen of ze het voor me willen doen aangezien ik al een poos erg ziek ben en dus niet zelf kan gaan. Ik heb er gewoon spijt van dat ik zo eerlijk was om te bellen met de boodschap dat ik een artikel van 400!!! euro heb gekregen. wat een drama! zwaar teleurgesteld, en zeer zeer zeer ontevreden over jullie gang van zaken.
Zou weer bellen en zeggen dat je niet akkoord gaat met deze manier van doen. Zeg dat je niks voor niks online besteld (want niet mobiel door ziekte) en dat je niet voor hun fout iemand anders kan vragen naar postkantoor te gaan. Zeg dat je graag hoort hoe bol.com dit gaat oplossen.
ik wacht even af wat ik op de mail als antwoord krijg. Want zit er nu ook nog mee dat ik het binnen 7 dagen terug moet sturen. Serieus ik heb er nu gewoon spijt van dat ik eerlijk ben geweest. Maar was er gewoon bang voor dat ze uiteindelijk achter hun fout zouden komen en ik 400 euro moest ophoesten die ik dus niet heb.
Ik zou in ieder geval nog een poging doen het terug te sturen/op te laten halen en het goede artikel te krijgen. Lukt dat allemaal niet en een volgende poging loopt ook op niets uit, dan zou ik het op een gegeven moment ook wel best vinden en denken: 'Graag of niet.' Drie keer is scheepsrecht, vind ik dan wel erg van toepassing
Ik zou het terugsturen. Ik werk zelf bij een bedrijf die telefoons en abonnementen verkoopt en bij ons gaat het versturen ook wel eens fout, niet vaak hoor maar het gebeurt heeeel af en toe. Wij komen er altijd wel achter en als een klant niet eerlijk is geweest, sturen we de rekening. Ik ben heel benieuwd hoe ze reageren.
Hiier ook een keer zoiets gehad met bol.com had een koptelefoon besteld van 15 euro en daar zat een ipod bij twv 60 euro
Ik zou bellen voor fout te herstellen. Moet ik nu blijven bellen en zij komen niet met een oplossing dna is het hun probleem en houdt ik het. Zag het voorbeeld van kratje bier voorbij komen. Stond laatst aan kassa, heb 3x gezegd dat ik 6pack drinken (aldi) in de kar had staan... Tja zij slaat het niet aan.... ik blijf niet zeggen he!!!!! Drinken smaakte erg goed.
Nou inderdaad, ik ga t niet voor ze spellen. Ik zeg netjes in t begin al wat ik nog op mn kar staat, en wat zij dr mee doet is haar pakkie an.