Je kunt het toch gewoon terugsturen? Je hebt het adres. En ik vind al het andere gewoon smoesjes om het product te kunnen houden en je niet schuldig te voelen.
haha stelletje moraalridders zou het gewoon afwachten en als je niks hoort gewoon houden! hun fout niet die van jou
Ondanks de waarde van dat ding, zou ik het niet houden. Heb altijd gelooft in 'wie goed doet, goed ontmoet'. Zou er wel voor proberen te zorgen dat ze het ding zelf op komen halen en mn eigen pakketje dan meenemen. Je hebt niet voor de katse joker betaald namelijk.
Of gewoon netjes Slaat nergens op dat je direct zo wordt uitgemaakt omdat je niet steelt. Maar owee als zoiets andersom gebeurt ten nadele van jullie, dan wordt er een woedende topic geopend dat je verneukt bent en is het asociaal en weet ik veel wat Wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet. Zoals ik al zei, het moet mij niet gebeuren want dan ben ik uren werk kwijt en heel veel geld, maar daar denken veel mensen niet aan tegenwoordig, het is: ikke ikke ikke en de rest kan stikken...
Dan maar een moraalridder, maar liever dat dan achteraf een rekening van 399 euro ( met bijkomende kosten ).
Ik zeg ook niet dat ik het zou houden. Ik heb eigenlijk geen idee. Zit niet in die situatie. Maar denk wel dat als ik al een aantal keer gebeld zou hebben en ik wordt niet terug gebeld of heel onbeschoft behandeld. Zou ik wel zoiets hebben van. De ballen....
idd! TS heeft een product van 400 waarop staat '' BETAALD via ideal'' en degene waarvan het product eigelijk is heeft het product OOK gekregen wat dus al betaald is. bol.com is een miljardenbedrijf ( ik dacht miljoenen, maar het is echt een miljardenbedrijf ) en kan wel wat lijden. ze zijn vaak verschrikkelijk asociaal en bot, en nu moet je ze nog achter hun hol aanlopen ook? lekker houden.. komt geen drol achter.. is namelijk al betaald, en degene waarvan het oorspronkelijk is heeft het product ook in huis, dus ik snap niet wat het probleem is. het is niet zo dat je steelt van een bejaarde of eenmanszaakje ofzo. het is een miljardenbedrijf en sowieso vind ik het geen stelen, hun bezorgen het toch verkeerd.. moeten ze maar beter personeel inhuren die dingen goed inpakt/verzend. het is niet zo dat je het uit de winkel scoopt ofzo het word je gewoon aangereikt
bol.com is echt een miljoenenbedrijf... Zij missen zo'n ding van 400 euro helemaal niet. Als degene die het betaald heeft het nou niet ontvangen had vind ik het een ander verhaal... ik zou het gewoon houden, verkopen en iets leuks voor je kinderen van kopen. Je hebt je goede wil getoond toch? Een mens mag ook wel eens wat geluk hebben in zijn leven...
Het kan mij geen bal schelen of het van en miljoenenbedrijf of een eenmanszaakje afkomt. IK heb er niet door betaald dus het bewuste pakje is niet voor MIJ, ook bij een fout heb ik geen recht om het dan maar te houden. Andersom idem.
Waarom zouden ze er niet achter komen? Ze zullen ongetwijfeld balansen. Heel veel dingen zijn te herleiden. Nee, ik zou de gok niet nemen dat ik een rekening krijg gepresenteerd van bol.com Daarbij heb ik hele goede ervaringen met bol.com. Qua snelheid én service.
Haha,ik ben echt een vreselijk slecht mens dan.Ik heb wel eens iets duurs dubbel ontvangen.Allebei de keren netjes voor getekend overigens bij de postbode voor ontvangst.Had niet gelijk door dat het was wat het was.Kwam ik pas na openmaken achter.Heb gewoon 2 maanden gewacht of ze het door hadden.Nee dus.Daarna vrolijk op marktplaats gezet
zie maar eens te bewijzen dat ik dat dan heb gehad want dat moet je als ondernemer, je mag niet zomaar iemand een rekening sturen, die persoon moet een overeenkomst zijn aangegaan voor de koop (de koop zelf dus per webwinkel bv) en je moet kunnen bewijzen dat je dat die persoon hebt gestuurd, en nee niet alleen een track and trace code maar ook met wat er in de verpakking zat (en dit had ze niet besteld dus waarom zou het erin zitten dan) Dus als ondernemer sta je nog zo sterk niet hoor, ze maken wel misbruik ervan door wel een factuur te sturen maar die hoef je helemaal niet te betalen zonder enige vorm van bewijs. Dat het niet netjes is is een ander verhaal..
Pf vind het wel belachelijk om dit met stelen te vergelijken! Bol.com maakt een fout en niet diegene die hem ontvangt! Als jij de fout maakt om teveel geld naar bol.com over te maken en hun bellen jou netjes etc (dit doen ze trouwens niet hoor!) maar jij moet dit terugboeken/ regelen met de bank. Doet bol.com dan ook aan diefstal?! Dat je het niet netjes vind/ zelf niet zo zou doen okee. Maar dit is echt niet vergelijkbaar met stelen hoor!
Precies! EN gelukkig doet TO dat ook. En ja, ik vind het wel netter als het bedrijf zelf de fout herstelt, en dus zelf het artikel laat ophalen. Je winkelt op het web voor het gemak, niet om nog eens naar een postkantoor te moeten natuurlijk. Ik heb ook wel eens iets dubbel ontvangen, van Amazon. Gemaild, en kreeg toen te horen dat ik het als service mocht houden. Terugsturen was duurder. Ik denk nog steeds dat als je netjes bent je meer kans hebt ook netjes behandeld te worden. Dat blijf ik hopen.
hadden we laatst ergens anders het over een dvd die je netjes met bon moest ruilen want bla bla zo werkt het , want anders zouden ze verlies leiden , en iets van 400 euro mag je dan wel houden , beetje raar !! Je stuurt zoiets gewoon terug !! fouten maken is menselijk en al helemaal in zo'n grote organisatie zal echt weleens een x iets verkeerd gaan .........