normaal ga ik altijd savonds, maar manlief moet overwerken.... Dus moet ik mijn kinderen maar meenemen als ik morgen ga stemmen. Hoe gaat dat dan? Mogen kinderen wel mee in het stemhokje? Of moeten die ook blijven wachten?.. want dat gaat natuurlijk niet gebeuren, mijn oudste blijft aan mijn been vastgeplakt in een vreemde omgeving met allemaal vreemde mensen
Ik neem ze altijd mee: het goede voorbeeld geven! Duurt overigens zo kort, dat dat nooit een probleem is.
Hier is zoonlief altijd nog mee geweest en die gaat ook gewoon mee het stemhokje in . Heb er nog nooit commentaar op gehad, de laatste keer riep hij heel blij dat hij ook wilde kleuren en ging de meneer vragen of hij ook zo'n kleurplaat met cirkels mocht, wij gaan altijd bij het bejaardencentrum in de buurt en die mensen vinden het prachtig als hij mee komt en moesten allemaal erg hard om hem lachen, maar helaas geen bolletjes papier voor hem .
ik nam de oudste ook meestal mee. Stembureau zat naast kdv en ivm sluitingstijd ging ik eerst zoon ophalen en daarna stemmen. Zeker nu hij iets ouder is vind ik het ook wel prima om het wat van democratie mee te geven.
Kinderen mogen mee het stemhokje in, omdat de wetgever bedacht heeft dat kinderen hun ouders niet beïnvloeden waarop zij stemmen.
Dit inderdaad Gewoon meenemen. Iedereen begrijpt dat je je kinderen niet buiten aan een paal kan binden
Hier mochten ze de laatste keer dus niet mee het hokje in. Benieuwd of dat dit keer wel mag. Ik ga morgen met Isabelle en die gaat écht aan mijn been hangen, dus als ze niet mee mag kan ik niet stemmen.
Ik heb de vorige keer dat we mochten stemmen commentaar gehad. Ik had onze zoon in de draagzak en hij mocht niet mee. Dus ik zei al tegen die vrouw, of ze soms bang was dat hij mijn stem ging beïnvloeden... Raar mens. Ben gewoon t stemhokje in gegaan met m'n zoon. Dus ook dit keer gaat hij gewoon mee.