Hallo Een week of 4 geleden kreeg ik een brief van het UWV over mijn verlof en tot wanneer deze loopt. Zag meteen dat de data niet klopte want mijn werkgever heeft nooit door gegeven dat ik 4 weken van te voren ben gestopt ipv 6. Heb dus meteen gebeld met mijn werkgever en die gaat dit verder regelen. Vorige week kreeg ik weer een brief van het UWV met onveranderde data. Hoe lang gaat het duren voordat deze wijziging bij het UWV ook geregeld is?
Beste Kimmeding, Helaas kan ik zonder je gegevens niet zien of en wanneer je werkgever een wijziging heeft doorgegeven. En dus ook niet wanneer dit wordt aangepast. Ik raad je daarom aan om zelf even contact op te nemen met UWV Telefoon (0900 - 9294). Mijn collega kan de ingangsdatum van het verlof dan laten wijzigen. Actuele informatie vind je hier. Ik wens je een goed verlof. Met vriendelijke groet, Robert UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare
Het is al niet meer nodig. Kreeg nu een brief dat de datum vanaf de 18de in is gegaan en niet vanaf de 4e. Geregeld dus