Wij hebben witte leren eetstoelen en daar heb ik onderhoudsmiddel voor die ik 4-6 keer in het jaar gebruik. Dan reinig je eerst de stoel en vervolgens zet je hem in het onderhoudsspul en wrijf je dat daarna uit. Stoeltjes worden er altijd weer mooi van. En daarna ook vlekken gelijk weghalen met een vochtig doekje.
Dat onderhoudspul gebruik ik ook. Dan worden ze wel weer mooi wit. Maar nu heb ik een gele kring in de zitting die er met dat spul niet uit wil. Ben ook al met alcohol bezig geweest. Nu is de vlek wel lichter. Maar gaatniet helemaal weg.
Ik heb ook witte leren eetkamer stoelen en klinkt misschien heel raar wat ik nu ga zeggen, maar ik maak ze schoon met zwitsal babybadolie!! Trucje van mijn moeder Doeik nu ook trouwens met mn bruine leren bankstel, geeft gelijk een mooie glans en ruikt lekker fris
In de winkel laten staan werkt hier het beste.... Vind het heel mooi (mits het in je interieur pas, kan nl snel kamperachtig worden) maar ik ben zo'n enorme klaaier dat ie binnen een week naar z'n grootje zal zijn...
Oh bedankt voor de babyolie tip! Ga ik eens proberen. Ik gebruik nu meestal groene zeep, ze blijven er erg mooi bij en goed schoon.
Wij hebben 3 week geleden en leren bankstel besteld. Voor onderhoud raadde de verkoper me aan om de bank te reinigen met een sopje van afwasmiddel met een drupje olie. Het ontvet en de olie houd het leer soepel.