Ik vind cola echt lekker. Zo lekker zelfs dat er op een dag met gemak 4-5 longdrink glazen wel ingaan. Nu wil ik nog een kilo of 10-12 kwijt en helpt veel cola drinken daar niet aan mee maar o wat is cola toch lekker. Nog meer cola verslaafden?
Hier ook een cola verslaafde. Ik denk dat ik wel zo'n liter cola per dag drink Tja gek he!! Maar ik moet ook proberen te minderen. Toen ik zwanger was moest ik van mijn gyn. stoppen of minderen met cola. Minderen was aardig gelukt, maar nu haal ik de schade in, hihi..
Ikke niet, maar mijn man is cola-verslaafd. Hij heeft echt moeten leren minder cola te drinken, want hij dronk met gemak een fles leeg op een dag en dan heb ik 't niet over 'n literfles... Tegenwoordig drinkt hij twee glazen op een dag en verder een vruchtensap die hij ook wel lekker vindt.
Vind cola ook errug lekker! drink altijd cola light, gewone zit me te veel suiker in. Maar kersen cola vind ik ook heerlijk!
Ik ben ook gek op cola... en sinds ik zwanger ben helemaal. Maar het is niet goed natuurlijk, dus probeer maximaal 2-3 glazen per dag te drinken. Maar oooh, het is echt heeerlijk!!
Het is maar goed dat ze tegenwoordig van die 4-in-1 pakketten Cola verkopen. Tilt gemakkelijker dan losse flessen... Je begrijpt het al; hier gaan er zeker 4 flessen van 1 1/2 liter per week door. En in de voorraadkast staan ook standaard 8 flessen. Hoezo, verslaafd?
Heerlijk idd! Ik drink 't ook 't liefst uit een blikje. Of uit een groot glas met lekker veel ijsklontjes, hmm! Nog lekkerder (vind ik dan): Dr. Pepper! Daar ben ik pas écht aan verslaafd.
Dat is nog niks. Mijn vriend alleen al drinkt een anderhalve literfles per dag weg.... Dus 7 flesssen in de week in zijn uppie. (wel light dan he) Vind er zelf niet zo veel aan. Ben zelf meer van de cassis en de sinas (maar dan alleen Spa orange)
Sinds ik zwanger ben drink ik zelfs als ik uit bed kom een half glaasje cola.. het helpt tegen de misselijkheid haha dat heb ik van me hele leven nog nooit gedaan..
Oja hoor, alleen niet zo veel. Denk 2 flessen in de week (of is dat veel haha). Vind andere drankjes lang niet zo boeiend.
Hier ook een colaverslaafde. Maar wel alleen CocaCola. Anderen komen er hier niet in... En light vind ik echt een hele smerige variant van cola, dat is ws gewoon niet lekker te maken, maar dat is geheel persoonlijk
Ik vind cola op ze tijd wel lekker maar ben niet verslaafd ofzo .. Meestal als ik pijn in mijn buik heb ofzo dan neem ik een goede slok cola ( helpt tegen misselijkheid ) Ik vind het wel lekker als ik bv een week niet heb gedronken en dan heerlijk een glas cola naar achter kan schuiven ... En idd alleen de echte Cola .. Light vnd ik ook wel lekker maar ga liever voor de gewone
Ik was gek op cola, maar nu ik zwanger ben hoef ik het niet meer! Opzich niet erg, al die cafeïne is niet zo goed voor je.
HIer ook, ik probeer het alleen minder in huis te halen... kan ik he took niet drinken WEl light voor mijn man, maar dat drink ik wel maar krijg ik niet dat heerlijke gevoel van zoals bij echte coca cola. op zich de zero wil ook nog wel.... mmm ... krijg gelijk trek maar heb niets koud staan...
Vind cola ook erg lekker Drink het alleen niet vaak, alleen SOMS dan MOET je ineens cola hebben, waarom geen idee Dan denk ik ik wil cola NU (dus toch verslaafd denk ik )