Cola is ZO lekker!

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik vind cola echt lekker. Zo lekker zelfs dat er op een dag met gemak 4-5 longdrink glazen wel ingaan. Nu wil ik nog een kilo of 10-12 kwijt en helpt veel cola drinken daar niet aan mee maar o wat is cola toch lekker.

Nog meer cola verslaafden?

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier ook een cola verslaafde. Ik denk dat ik wel zo'n liter cola per dag drink :$ Tja gek he!!

Maar ik moet ook proberen te minderen. Toen ik zwanger was moest ik van mijn gyn. stoppen of minderen met cola. Minderen was aardig gelukt, maar nu haal ik de schade in, hihi..

3. augustus

augustus Niet meer actief

OOOh cola zo heerlijk. Wij halen 1 fles in het weekend.
    Anders gaan mn tanden er echt aan!

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ikke niet, maar mijn man is cola-verslaafd. Hij heeft echt moeten leren minder cola te drinken, want hij dronk met gemak een fles leeg op een dag en dan heb ik 't niet over 'n literfles...

Tegenwoordig drinkt hij twee glazen op een dag en verder een vruchtensap die hij ook wel lekker vindt.

5. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Vind cola ook errug lekker!
    drink altijd cola light, gewone zit me te veel suiker in.
    Maar kersen cola vind ik ook heerlijk! :D

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben ook gek op cola... en sinds ik zwanger ben helemaal. :( Maar het is niet goed natuurlijk, dus probeer maximaal 2-3 glazen per dag te drinken. Maar oooh, het is echt heeerlijk!!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    inderdaad heeerlijk cola! En het liefste uit een blikje.

8. molletje81

10 aug 2009
    45
    0
    0
    Het is maar goed dat ze tegenwoordig van die 4-in-1 pakketten Cola verkopen. Tilt gemakkelijker dan losse flessen... Je begrijpt het al; hier gaan er zeker 4 flessen van 1 1/2 liter per week door. En in de voorraadkast staan ook standaard 8 flessen. Hoezo, verslaafd?

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Heerlijk idd! Ik drink 't ook 't liefst uit een blikje. Of uit een groot glas met lekker veel ijsklontjes, hmm!

Nog lekkerder (vind ik dan): Dr. Pepper! Daar ben ik pas écht aan verslaafd.

10. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    :) Dat is nog niks. Mijn vriend alleen al drinkt een anderhalve literfles per dag weg....:) Dus 7 flesssen in de week in zijn uppie. (wel light dan he)
    Vind er zelf niet zo veel aan. Ben zelf meer van de cassis en de sinas (maar dan alleen Spa orange)

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sinds ik zwanger ben drink ik zelfs als ik uit bed kom een half glaasje cola.. het helpt tegen de misselijkheid :) haha dat heb ik van me hele leven nog nooit gedaan..

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook een cola 'verslaafde' :)
    Ik vind het zooooooo lekker! I need my daily dose of cola... hihi

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja hoor, alleen niet zo veel. Denk 2 flessen in de week (of is dat veel haha). Vind andere drankjes lang niet zo boeiend.

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Yep hier ook. Maar wel echte coca cola. En dan het liefst de zero

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hier ook een colaverslaafde. Maar wel alleen CocaCola. Anderen komen er hier niet in...
    En light vind ik echt een hele smerige variant van cola, dat is ws gewoon niet lekker te maken, maar dat is geheel persoonlijk :p

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik drink ook alleen de gewone hoor, sowieso light niet vanwege de smaak en vanwege de aspartaam.

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik vind cola op ze tijd wel lekker maar ben niet verslaafd ofzo .. Meestal als ik pijn in mijn buik heb ofzo dan neem ik een goede slok cola ( helpt tegen misselijkheid )

Ik vind het wel lekker als ik bv een week niet heb gedronken en dan heerlijk een glas cola naar achter kan schuiven ... :D

En idd alleen de echte Cola .. Light vnd ik ook wel lekker maar ga liever voor de gewone

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik was gek op cola, maar nu ik zwanger ben hoef ik het niet meer!
    Opzich niet erg, al die cafeïne is niet zo goed voor je.

19. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    HIer ook, ik probeer het alleen minder in huis te halen... kan ik he took niet drinken ;)
    WEl light voor mijn man, maar dat drink ik wel maar krijg ik niet dat heerlijke gevoel van zoals bij echte coca cola.
    op zich de zero wil ook nog wel....

mmm ... krijg gelijk trek maar heb niets koud staan... ;)

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Vind cola ook erg lekker :D
    Drink het alleen niet vaak, alleen SOMS dan MOET je ineens cola hebben, waarom geen idee :D

Dan denk ik ik wil cola NU (dus toch verslaafd denk ik :p)

Deel Deze Pagina