fout in geboortekaartje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door toerist18, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven is bijna 3 maand, kom ik er net achter dat er een fout instaat, ze hebben z'n geboortejaar er niet bij vermeld :cry:
    stom he, de proefdruk waren .puntjes dus er was geen fake datum ingevuld, ik nam dus aan dat er dan vanzelfsprekend het jaar er ook word bijvermeld.

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Is nu te laat om het te veranderen ;)
    Denk dat de meeste mensen wel weten wanneer
    Steven geboren is.

3. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    hihi dat dat je niet eerder is opgevallen ik heb de kaartjes echt helemaal uitgepluist toen ik ze kreeg

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    ja stom he? heb meer op gelet of er geen spel fouten instonden, maar goed jammer dan, de geboorte tegel komt wel 2006 op te staan.

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    dat scheelt alweer ik heb echt overal op gelet, manlief werd er panisch van :)

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb de geboortekaartjes van Yassir gecheckd en me man ook. Ik dacht misschien zie ik iets over het hoofd. :)

7. Niet meer actief

wij hadden ook een fout, hetgeboorte gewicht was verkeerd. OP het kaartje stond 3375 en in het echt was het nog minder 3275 hihi.

8. Ja dat probleem ken ik.
    We waren zo blij en druk met van alles omdat Owen te vroeg geboren is.
    Dat we niet hebben gezien dat ze gewoon de 2e naam van Owen met kleine letter hadden afgedrukt en ook de namen van mijn man zonder hoofdletter.
    Zo slordig, maar ja doe je nu niks meer aan.
    Volgende keer weet ik waar ik op moet letten.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Wij hebben de proefdruk helemaal uitgeplozen, natuurlijk was onze achternaam verkeerd gespeld.
    Heel slorig vond ik omdat ik de tekst die we erin wilden hebben zelf uitgetikt heb en uitgeprint en toen aan hun heb gegeven.
    Gewoon een typfout dus.

Vlak voor mijn uitgetelde datum kwam ik erachter dat we helemaal vergeten waren te vermelden of het om een zoon of dochter ging.

Dus weer terug naar de drukker en een nieuwe proefdruk gekregen die helemaal goed was.

Toen Kylian uiteindelijk geboren was is mijn man weer langs geweest om de gegevens door te geven (datum,gewicht lengte)
    Hij was net weer thuis en de drukker hing al aan de telefoon, of het gewicht en de lengte wel goed waren :)
    Toen mijn man bevestigde dat dit inderdaad goed was was zijn excuus (alsof je je hiervoor moet excuseren) dat ze niet vaak kaartjes hoefden te drukken voor een kindje van 55 cm en 5000gr.

Ach dat viel nog wel mee, de gyneacoloog had zich veel erger vergist, in Kylian's dossier stond dat hij 5000 kg woog :D

Groetjes Anita

10. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    WAHAHAHAHAHAH lol zeg!

Maarre ik vind het wel vreemd dat je zoveel betaalt bij een drukker en dat het dan ook nog mis gaat. Wij gaan, net als bij onze trouwkaartjes, de boel bij een copyshop afdrukken (wel een van de betere dan). Het verschil zie je niet in kwaliteit maar wel in de prijs! Bovendien leveren we het gewoon in een pdfje aan en zij drukken. Dus als er fouten inzitten is het onze eigen schuld.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had een schrijffout ontdekt bij onze buren, hadden ze zelf helemaal niet gezien. maar hun hadden zelf de tekst geprint

12. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Op mijn eigen geboortekaartje staat mijn achternaam verkeerd gespeld!? Met ei ipv met ij! Toen ik dit zag ging ik natuurlijk gelijk uitleg bij mijn moeder vragen en zij durfde het toen niet te zeggen! Nu zou ze dat wel hebben gedaan hoor! Dat zal mij niet gebeuren!

13. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Me vriend en ik hadden de proefdruk ook gecontroleerd op fouten en de orginele kaartjes. Gelukkig was alles goed gegaan. Wat wel apart is dat de druk kosten per drukkerij verschillen.

14. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    op mijn eigen kaartje staat Debora Catharine en dat is fout, het is Catharina

en bij Ameé hadden ze het streepje verkeerd gezet, stond dus Amée en zo staat het nu dus ook in het geboorte register :(

want manlief had het kaartje afgegeven ;) (zenuwen) dacht hij vergeet ik niets hahahaha

Deel Deze Pagina