behangboord Nijntje

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sylvie, Sep 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Ik was vorige week super blij want had het behang gevonden voor ons kleintje zijn kamer dat we echt zoo mooi vonden! Dus onmiddellijk besteld! Nu kreeg ik vanavond een telefoontje dat deze boord niet verkrijgbaar meer is voor hen :( Weet iemand misschien waar ik deze nog kan vinden? Heb op een nederlandse site (ben van belgie) gevonden maar die vragen 18,50 verzendingskosten, vind ik toch beetje veel!

(foto boord staat in mijn album)

grtz x

2. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb ook een hele nijntjes kamer (zie fotolbum)
    Ik heb het via internet gekocht maar vele behangkleuren zijn niet meer verkrijgbaar doordat de fabrikant ze uit de handel heeft genomen ik ben even naar boven gelopen en even de merknaam van de spullen gekeken de gordijnen en behang is van het merk Eijffinger, misschien kan je wat op internet er over vinden of via www.nijntje.nl
    Succes ermee.

p.s. Via marktplaats is ook veel van nijntje te vinden

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Heel mooie kamer slingding !
    Bedankt ook voor de tips, heb al zitten kijken maar staat er spijtig genoeg niet op :(
    Nog sites misschien zoals marktplaats?

Grtz x

4. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb ook een nijntje kamer en ik weet dat je ze hier in het dorp wel kan krijgen/bestellen, maar daar heb je niet zoveel aan denk ik. in ieder geval succes en als ik iets voor je kan informeren moetje het me maar even laten weten.

5. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Hier kan je ze gewoon in de winkel bestellen. Is er geen winkel bij je in de buurt, een behangwinkel?

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Hadden het in een behangwinkel besteld maar die hadden een fax gekregen van de firma dat ze deze boord niet meer konden verkrijgen. Nu ben ik vandaag terug naar de winkel geweest en nu gingen ze proberen om hem van Nederland te laten overkomen omdat ik hem via een Nederlandse site online nog kon bestellen maar dat koste me 18,5 euro verzendingskosten en vond ik wel beetje veel! Nu maar duimen dat ze morgen bellen met goed nieuws! Anders zal het een Winnie the pooh kamertje worden :)

grtz x

Share This Page