Ik moet even mijn frustratie kwijt. Mijn man heeft net de bestelde jip en janneke taart opgehaald bij de hema, met naam van dochter daarop. We vieren morgen haar 1e verjaardag. Bij thuiskomst natuurlijk even de doos opengemaakt om te kijken naar het resultaat, blijkt haar naam niet goed geschreven:x! Op de zijkant van de doos staat het wel goed, op de taart zelf niet, ben er zo boos en verdrietig om. Heb meteen een klacht gemaild naar de site van de hema. Ik dacht er thuis nog over goh, het zal toch wel goed gaan, moet ik mijn man misschien in de winkel bij het ophalen even in de doos laten kijken? Maar toen dacht ik, nee, wat kan er aan zo'n naam nou fout gaan? 3 letters.... en de laatste letter fout, i.pv. een a een s. Bakker was vast met z'n hoofd bij sinterklaas. Maar goed, ik baal er enorm van, ben zelf zo'n perfectionist... Maar goed, probeer er nog wel wat van te maken...
Ah wat balen.. Van een s is ook niet echt een a te maken. Nou hopelijk krijg je de taart vergoed en wil ik je alvast feliciteren met je dochter.
Ja, heb ik ook wel aan aan gedacht, maar er is geen doorkomen aan in de stad, ivm sinterklaas intocht. Net al een uur bezig geweest, alleen al om de taart op te halen. Vanmiddag nog de andere boodschappen doen, dus eigenlijk geen tijd meer. Ik heb er in ieder geval foto's van gemaakt, als bewijs...
Heb je je bevestiging nog via de mail? Want het kan zijn dat je t bijvoorbeeld zelf verkeerd getypt heb en ze het dan zo gemaakt hebben en op de doos hebben ze het zelf in de winkel erop gezet. Op de doos stond de naam van m'n dochter verkeerd dus ik zei o het is fout gegaan, toen zeiden ze dit hebben we in de winkel geschreven om het zoeken tussend e dozen te vermakelijken.
Ik heb dat (helaas) ook een keer gehad. Wel al een paar jaar geleden. Maar ik heb toen een nieuwe gekregen. Dezelfde dag! En die waar de naam fout op stond mocht ik ook houden
Heb het in de winkel besteld ipv online, en haar naam genoemd, mevrouw van de winkel heeft dat vervolgens opgeschreven, dus misschien daar fout gegaan, maar toch stond het dus wel goed op de doos. Ben benieuwd naar de reactie van de Hema....
Ook al is er geen doorkomen aan, ik zou dan in ieder geval bellen! Dan zou ik mijn geld terug willen!
Oke dat is idd een andere situatie dan mijne. Hopelijk word t snel opgelost want is echt niet leuk 😥
Heb net gebeld naar het filiaal, ik kan 50% korting krijgen, moet ik na het weekend even langs komen... Pfff, had wel meer service verwacht....Totaal geen empathie... heb dus ook een klacht via de site ingediend, wacht ik nog ff af...
Misschien nog even kijken of er een bakker buiten het centrum is die een aanpassing kan maken? Ze zijn daar vaak best creatief in en ondanks dat je weet dat het er fout op stond heb je wel kans dat je straks een foto van de taart met juiste naam heb als herinnering.
Toen je het ontdekte had je beter gelijk met de taart terug kunnen gaan. Dan hadden ze waarschijnlijk nog een nieuwe taart voor je bij de bakker kunnen halen, ik denk dat dat nu niet meer lukt en dat ze je daarom deze service van 50% korting toch nog aan bieden. Soms is de naam er nog wel makkelijk af te vegen/deppen. En kun je van wat gesmolten chocolade als nog de naam er goed op zetten. Want zo doen hun het ook met gesmolten chocolade dus dan zou je alleen de laatste letter er voorzichtig af moeten halen en die vervangen door de juiste.
En klachten die gemeld worden op de site gaan eerst naar het hoofdkantoor dus voor dat die klacht bij het filiaal is ben je al na het weekend.
Die taarten worden ook niet bij de hema zelf gemaakt maar bij de hema bakkerij. En die werken niet op zaterdag. Dus veranderen hadden z niet kunnen doen. Je kan met een foto naar de jumbo gaan en hun kunnen hem voor je printen op dat taartspul (weet ff niet hoe da heet)
Die werken volgens mij wel op zaterdags alleen niet de hele dag. Eigenlijk hoor ik het wel te weten want ik werk zelf bij de Hema
Dit was een jip en janneke taart en geen foto taart. Maar dat maakt ook niet uit zou ook terug gegaan zijn.