Ik denk erover om een deeltijdopleiding logopedie te volgen. Maar voordat ik te enthousiast word wil ik graag jullie ervaringen! Hoeveel uren neemt het studeren ongeveer per week? (Ik lees 30, is dat niet erg veel? ) Moet je stages lopen? (Dat zal dan naast mn werk moeten) Ik werk als groepsbegeleidster in de zorg, zou er een kans zijn dat mijn baas meebetaald voor een opleiding logopedie (ik ken alleen collega's met verzorgende, verpleegkundige opleiding die t vergoed krijgen)
Het was een hbo deeltijd opleiding, alleen dan een andere. Meebetalen? Als je een goed verhaal hebt en je baas ziet er toekomst in?! Ik heb alles zelf moeten betalen. Uren qua studie was heel wisselend. Maar sociaal leven stond echt een poos op een laag pitje. Stage liep ik naast mijn werk, 4 dagen combi werk en stage en 1 dag school. Dus wel even veel en dagen gehad, brr... Maar achteraf vond ik het best te doen. Maar ik was toen kinderloos en nu zou ik het teveel vinden. Dus misschien als de kinderen wat groter zijn, wil ik weer wat studeren. Succes!