Sinterklaasintocht of niet, ik zat direct terug in de auto naar de Hema. Vind 50% eigenlijk helemaal niet iets om blij van te worden. Hun fout, dus of ze maken het even in orde met wat dan ze daar hebben in hun bakkerij of mn geld terug.
Idd, Ik was terug gegaan met de taart...dan heb je de meeste kans dat ze er nog iets aan doen of je een nieuwe geven. Via de telefoon kunnen ze natuurlijk weinig doen...
Meiden, bedankt voor de tips. Ik veeg het er voorzichtig af en schrijf het zelf opnieuw met zo'n zakje glazuur van de supermarkt. Terug gaan naar de winkel is gewoon niet mogelijk meer voor ons vanmiddag.
Jouw woorden Nee hoor. Zou dan of een gecorrigeerde taart mee terug krijgen of alleen mn geld. De taart met verkeerde naam die mogen ze dan zelf opeten
Daarom check ik altijd alles gelijk wanneer we nog binnen zijn, als ik iets besteld heb. Het gaat zo vaak fout tegenwoordig..
Vind dat nog net eens zo raar hoor. Hun kunnen er ook niets mee en is hun fout, dus die taart zou ik dan best willen houden hoor maar ik wil wel een goede taart waar ik voor betaald heb en waar ik een foto van kan maken. Daar heb ik sowieso recht op.
Vervelend hoor! ik heb het ook wel eens gehad. Nou had ik t wel gelijk door in de winkel en had dezelfde dag een taart met de goede naam en mocht de verkeerde ook houden. Wat mij logisch lijkt het is toch zeker hen fout...
Ben ik de enige die zou denken ... jammer maar helaas had ik in de winkel maar goed moeten kijken ... Tenminste in deze situatie zou ik de taart in de winkel even nagekeken hebben. Het is jammer daar niet van ... maar er vallen geen doden ... We zijn allemaal mensen en ja het is een eerste verjaardag ... ik snap het allemaal maar om er zo'n drama van te maken ... Maar goed waarschijnlijk ben ik een van de weinige die er zo over denkt.
Nou ja hun fout toch?! Of je nu thuis of in de winkel kijkt het is en blijft hun fout. Het hoort gewoon in orde te zijn daar betaal je voor. Jammer ts van de taart maar ik wens jullie een superdag morgen!
Een vriendin van mij haar zoon is jarig en had een taart besteld bij de warme bakker. Daar was ook iets verkeerds gegaan, bij thuis komst zag ze dit pas. Dus de bakker op gebeld en ze maakte meteen een nieuwe taart, die ze ook nog kwamen brengen. De verkeerde taart mochten ze houden. 50% van je geld terug vind ik niet verkeerd... Geniet van de verjaardag van je dochtertje,
Ik snap dat het vervelend is, vooral voor de 1e verjaardag van je kindje. In het hoofd van bijna alle moedesr moet dat toch bijzonder zijn. Maar je kindje krijgt hier totaal niks van mee en geniet al van de aandacht en kadootjes. Over een tijdje kan je hier om lachen. Ikzelf zou me er niet druk om kunnen maken, het is maar een klein iets wat het feest doet aanvullen, gezelligheid moet je zelf maken.
Jij komt wel erg snel met persoonlijke aanvallen zeg. Niet zo leuk voor degenen die het wél leuk willen houden. @TS: de naam zelf wijzigen was waarschijnlijk inderdaad de beste oplossing. Is het mooi gelukt?
Nee hoor en hier nog zo n nuchtere Het is maar een letter en maar een taart .. Hij wordt ook nog Eens opgegeten .. Als het nou een ketting was ofzo .. Ik zie het drama niet zo
Tja.. Ik weet wel dat ik de eerste verjaardag van m'n zoon echt perféct wilde hebben. Ik zou hierdoor ook echt overstuur geraakt zijn. Nu zou ik erom kunnen lachen, als ik de foto's terug zou zien, maar op dat moment? Echt niet hoor! Ik vind het dus helemaal niet overdreven of raar. Met 50% korting zou ik ook echt geen genoegen nemen. Ik zou me overigens ook een beetje bezwaard voelen om een taartdoos midden in de Hema open te maken Zit meestal vast met van die irritante plakbandjes die je, zeker zonder nagels, amper los krijgt.. Je zult 'm maar laten vallen Vind eigenlijk wel dat het aan de Hema is om een klant te laten zien wat ze mee naar huis nemen. Even de doos openhouden, klant is akkoord, doos dicht, klaar.