Vind ik ook, maar als ze het niet doen, doe ik het gewoon zelf. De eerste paar keer stond ik dan nerveus heen en weer te wippen en me te schamen, maar als ik terugkijk hoe vaak het uiteindelijk nodig was om iets om te ruilen/iets miste/enz., vind ik het steeds normaler en makkelijker om te doen..
nou dat dacht ik nou ook..ik zou er een grapje van maken morgen..en niet wakker van liggen Maar eerlijk is eerlijk, ik ben erg makkelijk hoor in dit soort dingen
Ik ook ... al kan ik het me wel voorstellen dat het K is ... maar kom op ... snij die taart morgen aan en eet het eerste stukje wat fout was op ... Voor alles is een oplossing. Of zoals al aangegeven is probeer het te vervangen zelf of maak van de S een A ... Vind het altijd jammer als mensen een winkel naar beneden halen door een menselijke fout. Ga of terug of pas het zelf aan ... Hoop dat ondanks dit het morgen wel een super feest wordt!
oh jee.. ik weet de eerste verjaardag van eef nog, alles moest perfect kan me je gevoelems best voorstellen, maar het is niet anders... fijne dag nog!
Nou, ik heb decoratie stiften van chocola gekocht en het heel mooi aan kunnen passen. Er was genoeg ruimte op de taart, dus meteen "hoera 1 jaar" erbij geschreven dus ben er wel tevreden mee zo. Ik snap de reacties wel van, goh, waar maak je je druk om, maar ik ben dus zo iemand die graag alles perfect wel hebben. Gelukkig zijn er nog meer meiden die ook zo zijn en bedankt voor de reacties. Ik laat er een slotje op zetten om verdere discussie te voorkomen .
Fijn dat je open staat voor ieder zijn reacties. En nog fijner dat je het naar je zin op hebt kunnen lossen. Enjoy morgen! Een jaar mama! WOW