onze dochter gaat 2 dagen in de week naar het kdv. 's Morgens brengt mijn vriend haar en 's middags haal ik haar op. nu bedacht ik me het volgende.. ze zit nu nog in een maxicosi stoeltje (maat 0) en die kan daar op het kdv geplaatst worden maar straks dan?? dan gaat ze in een stoeltje maat 1 en die kan je natuurlijk niet steeds uit de auto tillen.. hoe moeten we het dan doen? 2 stoeltjes kopen?? iemand hier ervaring mee?
2e stoeltje kopen. ik neem aan dat jullie beide een eigen auto hebben. lijkt me dan zowiezo handig om 2 stoeltjes te hebben. je wilt zelf ook wel is weg met de kleine in de auto, toch? dan ga je niet steeds autostoeltjes overzetten. lijkt me. en anders kind met de fiets ophalen.
Hier hebben we 2 stoeltjes, 1 luxere, en 1 iets minder luxe (en duur). Het is geen doen om ze steeds om te moeten wisselen...
wij laten wel steeds het autostoeltje bij de gastouder, ik sjouw me een breuk en zou als ik jou was een 2e stoeltje aanschaffen. wij doen dat niet meer omdat onze dochter bijna toe is aan de laatste (en veel lichtere) stoel.
Je kunt kijken of er in je vrienden/familie kring iemand een stoeltje over heeft. Ik heb voor beide kinderen een 2de hands extra stoeltje. 1 overgenomen van mijn schoonzus en 1 overgenomen van een vriendin. Op die manier wist ik ook zeker dat ze niet te oud waren en dat er niks mee gebeurd was. Ik vond het toch veel geld om nog een extra stoeltje in de winkel te kopen, voor die enkele keer dat ze erin zitten. (gemiddeld zitten ze 2x in de week bij mijn man in de auto) Gaan we op vakantie, dan zetten we de "goede" stoeltjes in mijn mans auto. Nu Jelle in een groep 2 stoel zit, hebben we trouwens wel 2 nieuwe exemplaren aangeschaft, maar die zijn een heel stuk goedkoper dan de groep 1 stoelen. In de categorie van 2 voor de prijs van 1, zeg maar...
hmm had er nog helemaal niet aan gedacht. Scheelt, onze gastouder woont in het dorp...dat betekent dus lopende ophalen als mijn man haar ophaalt
Hier ook 2 stoeltjes. Gewoon eens kijken bij de aanbiedingen. Vooral nu het nieuwe jaar is ingegaan, komen er weer neiuwe collecties en kleuren/stoffen. De oude moeten dan weg en komen veel goedkoper uit! Zo was ik vanmorgen nog in Babypark ik Gouda, daar hebben ze een hele afdeling met budgetartikelen. Gewoon goede artikelen, maar bijv. showmodel of oude collectie.
Wij hebben ook 2 stoeltjes en dat is inderdaad wel erg handig. De hele tijd slepen met zo'n grote stoel lijkt me echt niet fijn.
wij hebben ook 2 stoeltjes. Snap alleen niet waarom mensen 1 dure en 1 goedkope hebben. Ik heb gewoon 2 dezelfde goede maxi cosi stoeltjes.
Wij hebben autostoelen die je wel makkelijk van de ene auto in de andere kunt plaatsen (kiddy comfort pro), maar die kunnen we niet zomaar bij het kdv neerzetten (weinig ruimte voor). Als het vaak gaat gebeuren dat de een brengt, en de ander haalt, zou ik voor beide auto's een stoeltje kopen. Of zo'n stoeltje kopen als wij en die overdag thuis neerzetten, als dat voor haler en brenger makkelijk te doen is.
wij hebben ook 2 stoeltjes, vind ik wel zo handig. Ik werk niet eens, maar ben door de week met dochter op pad. Wij vonden het ook totaal niet handig om dan in het weekend steeds de stoel over te zetten, dan pakken we nl vaak de grote auto.