ik kom er niet helemaal uit als ik google wij gaan verhuizen en ben dus flink aan het ruimen nu kan ik onmogelijk alle zooi kwijt in de kliko uiteraard. dus bv spullen als prullaria in huis die ik niet meer wil,plastic bakjes ( voorraaddoosjes enzo) keukenspullen zoals 100.000 verschillende handige hulpjes die niet handig zijn enzo, kapotte bloempotten, servies waar stukjes vanaf zijn etc etc. is dat grofvuil?????? en mag dat gewoon in de vuiniszak naar het mileiustation gebracht worden???
in de milieustraat heb je wel aparte bakken voor plastic/steen e.d kleine dingen zou je wel gewoon in de container kunnen doen.
Moet zeggen dat als ik een kapotte bloempot heb ofzo deze de kliko ingaat... dus als je er meerderen van hebt, zou ik ze zelf ook in de kliko doen. Maar of dat ook zo moet?!
ja normaal doe ik dat ook hoor maar nu heb ik al 3 of 4 vuilniszakken met troep die wegkan en als ik die nu in mn kliko pleur is ie vol en hij is vandaag net geleegd dus waar blijf ik dan de komende 2 weken met mn normale afval zeg maar dus ik vraag me af of die vuilniszakken ook gewoon bij het milieustation ingeleverd kunnen worden
gewone vuilniszakken mogen hier niet.. of je betaald 25 euro per zak. Wel kan je hier doorzichtige zakken ophalen.. dan kunnen ze nl zien wat erin zit en die mogen dan gewoon in de containers daar
als je veel hebt zou ik ook gewoon naar de stort rijden end aar zoveel mogelijk alles in de juiste bak doen. ( wij mogen zaterdag ook weer) bij dingen waarvan het onduidelijk is zeggen ze zelf vaak al gooi maar in de huisvuilbak. je kan niet alles in de kliko gooien dan heb je hem misschien meteen vol zitten. ik zou wel de zakken uitsorteren thuis. je mag bijv bij puin dan de zak leegkieperen maar de zak zelf moet weer bij het plastic. anders sta je daar straks op de stort je zakjes helemaal uit te pluizen lijkt me ook niet handig.
Hier kan dat wel.... Je kan voor hh spullen ook nog wel de kringloop bellen. Bloempotten en oud servies en andere spullen zijn ze blij mee hoor. Zelfs spul wat kapot is haalde ze hier op. wel vermeld dat het stuk was en of ze het wel wilde hebben....