Hoe doen jullie dit? (Man weekenddienst)

Discussie in 'De lounge' gestart door Lionne, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hallo :)

Ik heb een vraag.
    Mijn man en ik werken beiden in de zorg. Het gevolg is dat ik het ene weekend werk, hij het andere.

Hij heeft de auto mee als hij werkt. (Hij is om 06.15 de deur uit en rond 16.30 weer thuis).

Wat doen jullie op dit soort dagen?
    Ik doe meestal het huishouden een beetje en een boodschapje op zaterdag. Maar ik vind de zondag dan zo saai.

Familie heb ik niet zo veel dichtbij wonen en diegene die dichtbij wonen willen niet dat we elke week op de stoep staan.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tja eigenlijk hetzelfde als de rest van de week maar dan wat relaxter omdat de kinderen niet naar school hoeven. In praktijk: boodschappen, huishouden en leuke dingen met de kinderen en vriendinnen.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Huishouden, boodschappen, verjaardagen, naar de speeltuin of kinderboerderij, stuk fietsen...

4. mumija

mumija Niet meer actief

Met de bus mee?? Ik mag door een ongeluk niet meer autorijden, dus ik ga nu regelmatig met de bus.
    Kleine jongen van net 3 mee, die vind het fantastisch om in de bus te zitten!

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Net in de regen maar even een boodschap gedaan en samen op een bankje een krentenbol gegeten. :)

Morgen misschien maar eventjes de stad in met de uk. :) met trein of bus zou dat wel moeten kunnen. :)

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    knutselen, op visite kinderboerderij, vaak ook standaard iedere dag even wandelen of naar de speeltuin even de energie kwijt.. Tent bouwen en daaronder lunchen.. Filmpje kijken samen. Soms stokjes maken van fruit en daarna die opsmullen tijdens het film kijken.

genoeg dus haha..

7. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    We hadden maar 1 auto. Mijn man werkt zowel weekend als doordeweeks. Ik werkte drie middagen.(sinds een maand een nieuwe baan en een auto gekocht) Ik had dus nooit een auto en ging overal gewoon heen met openbaar vervoer. Of ik liet me ophalen door vriendin of zus :)
    Ik vermaakte me prima met een boodschapje, een rondje met de kinderenwagen, een speeltuin een paar blokken verder, of met de fiets een dorp verder op! Met de fiets kun je hier nog best wel wat leuke dingen doen. zeker nu het mooier weer is. Maar ik heb me inmiddels ook aangeleerd op 15 km te fietsen. Dat is ongeveer een uur.

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik deed heel veel op de fiets en lopend. Huishouden, boodschappen, speeltuin enz.
    sinds kort heeft mijn man een scooter echt ideaal, ik heb dan gewoon de auto als het nodig is

9. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik zie dat je bij Utrecht woont….. Mocht je een fiets hebben en het niet te ver zijn ga dan eens naar het griftpark of het gagelbos! Griftpark heeft ook een ontzettend mooie kinderboerderij.

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik werk ook in de zorg en mijn man detailhandel dus hier ook geregeld een weekend manloos overdag.

wat ik doe:
    Wandelen
    naar de markt
    kinderboerderij
    fietsen en ergens ijsje gaan eten of wat drinken
    iets bakken samen met mijn zoontje
    naar het bos
    Naar het tuincentrum
    samen ergend een pannekoek gaan eten oid

bij mooi weer lekker in de tuin samen met water spelen,
    bij slecht weer tent vd tafel maken/knutselen/filmpje kijken.

ik heb dan wel een auto maar dit is wat ik rondom huis en woonplaats doe.

Vind die dagen altijd erg leuk met mijn zoontje!

Deel Deze Pagina