Ongeloofelijk hoe zielig kun je zijn!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ongeloofelijk sommige mensen he die zou je wat!! Zoals de meeste weten heeft me vader al jaren de GB. 25 man vrijwillgers! Ze mogen bij me vader werken omdat ze in re-integeratie projecten zitten vanwege schulden enz, me vader doet alles voor ze. Ze kunnen alles krijgen van me vader. Hij is zo makkelijk. En dan presteren ze het gewoon om te jatten van me vader! Echt ziek hoor! Word er zoveel voor je gedaan, mag je zoveel en dan nog zo met je baas omgaan ik snap dat niet hoor! Ten eerste al geld uit de kassa jatten, en nu ineens de laptop jatten van me zusje die daar lag in de kantine waar alleen het personeel kan komen!!

Me zusje wil aangifte doen weet alleen niet of het wel nut heeft want de GB is niet verzekerd omdat ze totaal geen steun of geld krijgen van instanties of gemeente. Weet iemand of ze wel gewoon aangifte kan doen? En wat betreft de vrijwilligers ik had ze er allemaal uitgegooid want ze houden elkaar het hand nu boven het hoofd en luisteren nergens na terwijl ze alles mogen en jatten om het leven! Maar me vader is veeeeel te goed en wil dat niet...pff ze hebben mazzel dat ik vandaag daar niet heen kan komen want ze hadden aan mij echt de verkeerde gehad. Al hoewel me man is om 4uur vrij, als hij nou met mij mee rijd daarheen dan kan het alsnog hmm........

sorry moest het ff kwijt!

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    weet niet precies wat GB is maar wat onwijs laag zeg om zoiets te doen!
    sommige mensen zullen nooit zien dat ze goede kansen in hun schoot geworpen krijgen en verpesten het liever dan dat ze dankbaar zijn, heel erg triest!
    hopelijk komt de dader nog naar buiten en kan je vader die gewoon eruit gooien zodat de rest er niet onder hoeft te lijden die het niet zo verpesten...

3. liebrando

de GB is de Goederenbank........

ze houden elkaar het hand boven het hoofd, de een jat geld, de ander de laptop......echt ongeloofelijk!

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    pfff das helemaal lastig dan.. dan verlies je al snel het vertrouwen in allemaal he..
    echt erg dat ze zon gebruik maken van iemands goedheid..
    maar je vader wil dus gewoon hun laten werken nog steeds ondanks dat hij niet weet wie die lange vingertjes heeft??
    ik zou dat niet kunnen hoor en snap jouw woede wel!

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

idd op straat zetten, ze mogen blij zijn dat je vader zoveel voor ze wil doen, maar als ze dan allemaal elkaar de hand boven het hoofd houden, dan iedereen er maar uit, dan biecht vanzelf wel iemand op.

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

bahbah.. echt smerig dit.. is er een vent zo goed om dit allemaal te doen zonder subsidies of iets, en dan heb je er zo'n smeerlappen bijzitten..

heeft je vader niet wat geld over voor een camera, en deze ophangen in de kantine... of kluisjes?

(eigenlijk vind ik het wel dom van je zusje.. als de werknemers al geld jatten, dan kon ze toch wel bedenken dat er een kans inzat dat de laptop ook gejat zou worden... niet dat ik het goedkeur hoor.. maar ik zou mijn laptop daar niet laten liggen)

7. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee meid!

Wat een stelletje ondankbare honden!
    Hoe laag kun je zinken? Misschien beseffen ze niet helemaal dat dit hun weg is naar de 'normale' wereld.. En dat ze in hun handen mogen knijpen dat er mensen zoals je vader bestaan! Stank voor dank!:x

Als je om 16:00 nog steeds zo erover denkt, gewoon gaan!
    Tel wel even tot 10, voordat je individuelen gaat beschuldigen.
    Maar een goed woordje, kan nooit kwaad!

Je komt het helaas te vaak tegen, je probeert men te helpen...
    en dan flikken ze dit.. :$

Gelukkig zijn er ook nog genoeg goede mensen hoor!!!;)

Heel veel succes en sterkte!

xx

8. liebrando

Mijn vader is veeeeel te goed, het is zo lieve man die niet zo gauw de slechtheid in iemand ziet. Hij houdt liever iedereen tevreden en dat snap ik ook wel. Maar ze lopen nu over hem heen en stelen ook nog eens als gekken van hem. Het geld wat binnenkot is voor de huur, stroom en water en benzine voor de bus om goederen te halen en brengen. Maar dat snapt het personeel volgens mij niet anders ga je niet jatten toch!

ik ben echt pislink nu dat ze me vader zo misbruiken! ik ben echt in staat om er straks heen te gaan en de laptop op te eisen en ze er anders allemaal uit te donderen tot we weten wie het is/zijn. Doet me vader het niet dan doe ik het wel!

9. liebrando

mijn zusje haar laptop ligt daar omdat ie stuk was net als die van mij. En bij me vader een computerman werkt die hem weer gemaakt had. Me vader zou hem ophalen om weer aan me zusje te geven en weg was ie ineens. Die van mij was vanmorgen klaar en heeft ie toen al meegenomen gelukkig! Want anders hadden ze echt helemaal een groot probleem gehad met mij!! Maar goed die van me zusje is dus in een vlaag gejat daar!

Me vader heeft helemaal geen geld voor iets. Het personeel jat geld van hem wat hij moet gebruiken voor de huur enz, die hij nu amper kan betalen doordat het geld steeds weg is.....

10. liebrando

Ohh ik ga ook wel, ik pak ze daar een voor een (mondelijk dan he).....Ik zet ze allemaal in de kantine neer en dan kunnen ze even haarfijn na mij luisteren!!

Dank je meis!

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

is het dan geen idee dat jullie hem dat cadeau doen? zo duur zijn die dingen tegenwoordig niet meer...

12. liebrando

oh hij mag het best van mij hebben, maar dan moet ie eerst het personeel eruit gooien dit is al de zoveelste keer dat ze wat hebben gedaan. Ze zijn gewoon niet te vertrouwen!

13. liebrando

Ik ga er zowiezo heen (als ik me man tenminste mee krijg want die vind het maar niks als ik boos ben hihi)maar op de laptop staan ook allemaal foto's van mijn kinderen. Dus dat ding wil ik absoluut boven water!!

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat een lijers. Met zulk volk komt het gewoon nooit goed. Die zien niet in dat het anders moet.
    Loosers.

Goed dat je er heen gaat! Aanpakken, schop ze allemaal maar op straat.Weg re-integratie project. Daar zullen de schuldeisers blij mee zijn. Hoop dat ze dan flink de sjaak zijn.

15. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Wat verschrikkelijk dat ze zo met de goedheid van je vader omgaan! Bah.

Ik had ze ook flink even aangepakt hoor, geef je groot gelijk!
    Hoop dat het iets oplevert straks, dit kan natuurlijk echt niet!

16. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Gelijk heb je, tja had zo even met je mee gewilt om die oortjes eventjes te wassen.... Bah bah....!!!

17. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Verschrikkelijk!

18. liebrando

Ja het is gewoon niet normaal dat je zo met mensen om gaat die je overal mee helpen!!

Had me vader net aan de telefoon ik mag er niet heen. (me zusje had hem ff ingelicht was bang dat het uit de handen zou gaan lopen en bedankt!!) Hij weet hoe ik ben, en dat ik ze harder aan pak dan hem. Hij is ook bang dat het uit de hand loopt, alsof IK ineens een crimineel ben. Doe geen mens kwaad :$ maar ze moeten niet aan me vader of me zusje komen want dan zijn ze van mij!! Wat moet k nou doen??

Ik wil er zooooo graag heen en die lui eens even flink de waarheid gaan vertellen en aanpakken!

Deel Deze Pagina