Dag, ik moet dit even kwijt, niet zozeer om reacties te krijgen maar gewoon om dit even van me af te schrijven. Deze nacht heb ik enorm slecht geslapen, veel wakker geweest en moeten opstaan omdat baby op mijn blaas duwde Toen ik moest opstaan om te gaan werken, was het alsof ik amper 2 uren geslapen had, het beloofde dus een lange dag te worden... Ik was mooi op tijd op het werk en was al iets minder moe maar nog niet volledig uitgerust! Ik sta mooi te wachten op de parking van het werk tot de auto voor mij geparkeerd is, rijdt er op dat moment niet een auto uit haar parkeerplaats, knal op mijn auto... Heb schade aan de auto maar ik was echt ongerust dat onze kleine pruts dit ging gevoeld hebben... Ik werk in een ziekenhuis en ben tegen 12u toch naar een gynaecoloog geweest (ik ben in behandeling bij een andere omdat ik in een ander ziekenhuis zal bevallen). Ze namen me heel serieus en hebben me super goed geholpen, direct een bloedafname en echo gehad! Alles was gelukkig in orde met de baby en de bloedafname was goed (was om te kijken er of nergens een scheurtje was zodat er bloed van baby vermengd was met bloed van mij), aansluitend nog een vaginale echo gehad om baarmoederhals te bekijken, deze was ook uitstekend! Schaamde mij wel beetje dat ik overdreef maar ja wat zou je zelf doen? Ik moest dit even kwijt wat voor rotdag ik eigenlijk heb gehad!
Je hebt van die dagen he... En dan denk ik altijd met wat vals positivisme: morgen is een nieuwe dag!
Kli kt inderdaad niet als een hele leuke dag... Fijn dat je bij de gyn terecht kon en hij/zij direct wat onderzoek heeft gedaan, dan ben je, hopelijk, gerustgesteld. En ja als je zo dicht nij het vuur zit...ik zal daar dan ook gebruik van maken!
Helemaal niet overdreven hoor! Fijn dat het gecheckt is en dat alles in orde bleek te zijn. Kan me voorstellen dat je je daar helemaal kapot van schrikt! Hoop dat je vannacht wat beter kunt slapen en dat de dagen van de rest van de week meer positiviteit brengen