Ik heb enige tijd geleden, ik geloof eind augustus, heel veel kinderkleding verkocht via marktplaats. Ik kreeg na een week een mailtje van iemand die een noppies setje niet had gekregen, maar ze had wel vaker iets niet gekregen en dacht dat het aan de post lag. Ik heb haar enige gegevens gegeven zodat ze het kon opgeven als vermist bij de post. Niks meer van gehoord, dus ik ging er vanuit dat het goed was gegaan. En na een tijdje alle marktplaats mailtjes gewist. Kreeg ik gisteren ineens dat setje door de brievenbus! Hij is dus nooit bij haar aangekomen!! Van het pakje is het adres af en ik kan de mail met haar adres nergens vinden. Dus ik hoop heeeeeel erg dat hier iemand is die een noppies setje via marktplaats had gekocht en niet heeft ontvangen. Wellicht is het mijn setje en dan stuur ik je hem alsnog op!
Staat er ook niks meer tussen je verwijderde emails? Je zou kunnen kijken op je rekening bij de bijschrijvingen naar de naam en zo verder zoeken? Ook kan je Marktplaats een mail sturen of zij ergens in de geschiedenis kunnen kijken met welke gebruikers je mail contact hebt gehad?
Ik zou het geld terugstorten en erbij zetten dat het setje retour is gekomen. Mocht ze het dan nog willen hebben, kan ze zelf contact opnemen en anders kan je het weer verkopen.
Ohja, dat is een goed idee. Ik ga ff kijken of ik het via de bank kan vinden!!! Dat ik daar niet aan heb gedacht!