Dacht ga eens testen. Waarom?! Nu heb ik weer een rare test. Zie 2 streepjes maar staan veelste dicht bij elkaar naar mijn idee.
Je test is ook al helemaal droog en het tweede streepje staat idd te dichtbij. Je zou er nog water in kunnen druppelen. Maar denk dat je toch een nieuwe test zult moeten doen.
Ik vind het niet heel erg dichtbij hoor. Het is volgens mij gewoon een positieve test! Maar voor de zekerheid wel ff een andere doen idd
Opgedroogd resultaat en idd te dicht op elkaar. Negatief resultaat dus. Wellicht trekt die foute streep weg als je 4 druppels water erin doet.
Als je inzoomt is het ook een witte streep en geen roze dus zou deze ook niet als positief beschouwen..
Druppels eens water er in. En laat dan het resultaat eens zien. Hij staat echt te dicht op de controlestreep helaas.
I know staat er te dicht op zei ik gelijk. Zal ook wel niks zijn. Maar baal er gewoon van van de rare testen iedere keer.
Nieuwe test. Nat zag ik wat maar kreeg moeilijk op de foto. Opgedroogd zie ik ook wel iets. Morgen of overmorgen nieuwe kans.
Snap echt niks meer van mijn cyclus. Eergister avond roze slijm nadat we het gezellig hadden gemaakt. Gister einde van de dag weer in een keer roze toen ik naar toilet ging. En vanochtend naar toilet en donkerder roze. Ga denk ik nu al ongesteld worden. Testen bleven verder ook negatief. Vandaag cd 21. Wel heel erg kort dan zeg. Kan toch niet?
Mss innesteling of adertje gesprongen als jr zeanger bent is het dr meer doorbloed?! Duim voor een goede afloop voor je
Inmiddels zit ik op 1 dag voor nod als ik ovu test aanhoud. Maar afgelopen zaterdag en zondag bloed verloren. Nu is dat al bijna niks meer. Dacht test gewoon eens.
Ik ben bang dat ie wel al wat duidelijker had moeten zijn? Hopelijk loopt ie alsnog mooi op! Duimen draaien voor je