innestelingsbloeding?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kriebelken1, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kriebelken1

27 okt 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen

Wij zijn ook aan het proberen voor een tweede kindje, met behulp van digitale ovulatietesten omdat het na een jaar nog niet gelukt is.

Deze maand heb ik op 7 augustus mijn ei gehad, gisteren heb ik een zeer klein beetje donker bloedverlies gehad in inlegkruisje. Nadien niets meer. Zou dit op een innestelingsbloeding kunnen wijzen? Ik heb dit in mijn eerste zwangerschap nooit gehad.

Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger merk ik op. En mijn rug doet ook pijn, soms wat zuuroprispingen, voor de rest niets.

Iemand ervaringen hiermee?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb op 2 of 3 augustus m'n ei gehad en ik heb op dinsdag 9 augustus al heel klein beetje bruin. Dit duurde tot vrijdags. Donderdags al getest en hij was superrrrrr licht. Elke dag donkerder en op maandag een digitale cb 1-2 zwanger en nu ben ik 4 weken en 1 dag zwanger :D (of 4 weken en 2 dagen hihi)

3. kaatje1977

kaatje1977 Nieuw lid

1 jun 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren ook een klein beetje bloedverlies gehad. Ik zelf denk ook aan een innesteling, maar ik weet het niet zeker. Want ik heb ook pijn in mijn buik. Dus dat maakt mij onzeker. Over een week moet ik pas ongesteld worden. Ik ben altijd regelmatig, dus wie weet.

Deel Deze Pagina