Begon bij mij op 4 april met bruinverlies. 8 april een echo gehad dat liep van bruin naar rood. 9 april tot 11 april echt rood en 12 april ben ik het verloren.. Dus ongv 5 dagen bruinverlies gehad... Ga heel hard voor je duimen meid dat het niks is. Weer hoe onzeker je je kunt voelen.
Bij mij nog steeds licht bruinig en echt maar een klein beetje. Nu sinds afgelopen maandag. Gister met de vk gebeld en een afspraak voor een echo gemaakt voor morgen. Het lijkt wel of mijn "kwaaltjes" even op hold hebben gestaan maar vanmorgen was ik erg misselijk. en moet ik weer vaker plassen. Ik ben erg benieuwd morgen, ik vind het zo spannend!!!
Jeetje wat wordt je in spanning gehouden door je eigen lijf. Duim met je mee op een mooie echo morgen, sterkte!
Hier wel een goede ervaring, waar ik bij mijn ma niets merkte had ik deze zwangerschap ook wat rood en daarna bruin verlies. Mijn banner vertelt de rest . Hopelijk heb je vandaag een goede echo (gehad) en al een mooi knipperlichtje gezien.
Wat een spanning meis, zoals voor mij al is gezegd hoeft het niet meteen foute boel te zijn, ik hoop en ga voor je duimen dat je vandaag een mooie echo heb gehad.
Vandaag bij de vak geweest en we zijn heel mooi zwanger. Zelfs iets gezien wat op een soort van hartslag leek! Ik ben zo blij!!!! Wat nou precies de bloeding is geweest weten we niet maar het is inmiddels ook weer redelijk rustig op dat front. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en medeleven. Dat heeft me er echt doorheen gesleept!!!
Hier iemand waar bloedverlies tot nu toe normaal is. Ik verloes al vanaf het begin bloed. Zowel bruin ala helderrood. Ondertussen ben ik 4 echo's en 16 weken verder en uk zit (en groeit) nog steeds goed. Ik hoop dat het voor jou ook.goed afloopt! Sterkte met wachten!
Wat fijn dat je snel bij de vk terecht kon en een goede echo had! Hier nog maar een positief verhaal erbovenop Zowel bij mijn dochter als deze zwangerschap veel bloed verlies gehad in het begin. Ook helder rood etc. Gezonde dochter (en zorgeloze zwangerschap) en ook nu goed verloop van zwangerschap aan overgehouden. Heel veel succes en hopelijk kan het genieten snel voor jullie beginnen.
Vanmorgen Echo gehad bij de gyno in het zkh. Gelukkig alles goed en 7weken en 2 dagen zwanger nu. Uitgerekend op 24 december 2016. Ik verlies nog steeds wat bruinig bloed maar zolang je geen buikkrampen hebt en je zwangerschapskwaaltjes blijven en het bloed niet rood word, kan het echt geen kwaad heeft ze me verzekerd!! Ik ben zo blij en opgelucht nu! Iedereen bedankt voor zijn medeleven hier!