Bij mij was het de tweede dag na begin roodverlies ook erger geworden met paar grotere stolsels. Daarop dus idd door vk opgeroepen om meteen voor echo te komen. Sindsdien zo'n anderhalve week zeker wel bloedingen met stolseltjes gehad, voelde het er soms ook uitlopen. Daarna stopte het, waarop we dachten dat het voorbij was (ook al twijfelde ik, want bleef trekken onderin en had niks herkend tussen alles). Bij volgende echo bleek het dus toch niet voorbij te zijn en ben ik onder noemer van MA direct naar gyn gestuurd. Toen nog ruim twee weken afwachten gekregen. Maar paar dagen later begon ik ineens heviger te vloeien en voor ik het wist voelde ik ineens wel die 'plop'. Heb daarna nog zo'n 10 dagen gevloeid tot het over was en daarna idd goede echo. Ten tijde van de mk zelf was ik 9 weken zwanger, groei is bij kloppend hartje gestopt bij zo'n 6 weken. Ik was dus wel iets verder dan jou en had misschien meer weefsel opgebouwd, dus daardoor kan het ook heviger zijn. Dat het erger word en meerdere maandverbanden echt vol klinkt minder positief. Maar zoals mijn vk zei bij die eerste echo na begin bloedverlies (wat zij toen als hevig ervaarde, maar hartje klopte nog): nog steeds is er niks bepaald, het blijft 50 / 50. Pffff kan me jouw gevoel zo voorstellen... Zeker als je er ook nog bij werkt, ook al kan het ook wat afleiden. Heel veel sterkte gewenst en ik blijf voor je duimen!
Bedankt voor je bericht tacita. Ik vind het alleen gek dat het bij mij komt en gaat. Vind 4 uur vvanmiddag nog geen maandverband vol zeg maar. Ook geen krampen. Heb dus nog wel goede hoop eigenlijk. Ook echt nog niks verloren...
Lieve meiden. Vanmorgen weer veel bloed verloren en daarna het vruchtje. Had veel pijn dus naar vk voor een echo. Die vertrouwde de boel niet hhelemaal en stuurde ons door naar t ziekenhuis. Daar werd bevestigd dat ik een miskraam heb gehad maar er was niets ernstigs te vinden verder. Ik ben ggesloopt en kapot van vverdriet