Sinds zondag heb ik hier ineens last van. Vooral met omdraaien, opstaan en het begint allemaal einde middag en 's avonds nog erger. Ga toch geen bi krijgen he?
Ik heb vanaf 30 weken ook zo nu en dan erg last van mijn bekken... Loop dan echt te waggelen. Maar tot nu toe ook iedere keer weer weggetrokken of verholpen met yoga-oefeningen. Nog geen BI dus, maar knijp 'm soms wel een beetje als het weer zo 'soepig' aan voelt.
Het maakt niet uit hoeveel weken je zwanger bent, BI kun je ook in week 21 krijgen hoor. Met die klachten zou ik even naar de bekkenfysio gaan. Als het echt (beginnende) BI is en je doet er niks aan kan het meer schade aanrichten dan je denkt. Echt, ik zou de diagnose wel of geen BI aan de bekkenfysio overlaten. (heb helaas al 2 zwangerschappen BI en Ischias ervaring)
Even naar een bekkenfysio gaan. Loop ik sinds week 17 en moet zeggen het is erg prettig, ik leer oefeningen om de pijn te verlichten en leer een goede houding aan wat betreft tillen, uit bed stappen, eigenlijk alledaagse dingen.
Ik heb al sinds week 15 last van m'n bekken, soms kan ik amper lopen van de pijn, maar volgens m'n Mensendieck therapeute is het nog steeds geen BI maar bekkenpijn. Overigens helpt Mensendieck niet echt, ze heeft wel nuttige tips, maar de pijn wordt niet minder. Dus ik hoop voor jou dat het iets tijdelijks is, sterkte in ieder geval!
Nooit verwacht toch gekomen, ik heb dus ook vanaf 17 weken al last van mijn rug en sinds 2 weken nu ook mijn bekken. Ben nu 20 weken pas zwanger en heb last met lopen, opstaan, uit bed stappen enzovoorts. Loop sinds 15 weken bij de fysio en ga volgende week voor het eerst naar de bekkentherapeut (Lange wachtlijst) en het is nu toch ook wel nodig. Dus voor jou, mocht je het niet vertrouwen ga Dan vooral naar de fysio.
Ik loop bij de osteopaat, heb geen oefeningen gekregen, maar ben al wel 6 weken pijnvrij! Echt heerlijk! Niet te lang wachten, hoe eerder je er bij bent, hoe beter!