Bedankt meiden, lief dat jullie aan me denken Nou, vandaag judgement day! Pff ik ben zénuwachtig, ik heb het er benauwd van. Dat moment, als ze dat echoding op je buik zet... brrr Nou tot straks maar weer!
Hey Annabella, het zou ook nog wel is inwendig kunnen zijn, dat zijn mijn ervaringen met echo's tot ca 12 weken. Heel veel succes straks, hopelijk is je afspraak vroeg op de dag, dat scheelt toch weer een beetje Gr. Cellie.
Nou, alles was in orde! Niet te geloven joh, dat had ik écht niet verwacht! Ik ben ontzettend blij en verrast! Bedankt voor jullie medeleven
Dank jullie! Ja het was uitwendig. Ik had extra veel water gedronken, zodat het goed zichtbaar zou zijn. Ze wilde hem eerst inwendig doen, maar toen ik vertelde dat mijn blaas zo vol zat, dat ik dan eerst even moest plassen, wilde ze het eerst wel even uitwendig proberen. En het was goed te zien!
Toppie dat alles goed is daar! Wat vind de naaste fam er eigenlijk van dat je weer zwanger bent? (niet nieuwsgierig ofzo haha) of weten zij nog van niks?
Tnx! Mijn schoonouders en schoonzus + haar man weten het. (en wat vrienden) En die vinden het hartstikke leuk! Mijn schoonzus' kinderen zijn 2 en 4, we vonden het leuk als ons jongste kind niet teveel met hen zou schelen in leeftijd. En onze leeftijd speelt ook mee, ik wil niet wachten tot ik dichter bij de 35 in de buurt kom, dat weten ze.