Zo maakt mijn mamsie altijd onze zalm cocktails! Super lekker hoor, smaakt niet zoals je verwacht toch?! Zalmcocktail recept Zo dus, maar dan zonder de mandarijn
Bij de mac neem ik altijd een big mac. Ik haal wel de augurk en uitjes eraf, bestel een extra bakje frietsaus en doe dat erop als saus. Ondertussen doop ik regelmatig mijn broodje hamburger in een bakje saus. Heb daar altijd 3 bakjes saus bij mijn menu
Naturel chips met een eigen gemaakt sausje.. Slasaus, met kerrie poeder, even goed roeren en dan een druppel tomatenketchup erin, even goed roeren en eetsmakelijk
Ik had het meer als open onderwerp bedoeld. Je kunt lekkere foute cominaties hebben en echt vieze combinaties noemen.
Ik ken iemand die overal satesaus op doet. Maar dan ook echt overal op (bij zijn avondeten dan). Iedere avond, al jaaaaren!!!!
1 druppel maar? hihi Ik doe dit sausje met komkommer maar wel een flinke scheut ketchup hoor, jammieeee
Wat ik wel lekkere rare combi“s vind (althans, dat zegt mijn man) zijn: - broodje pate met mayo - broodje gekookt ei met zout, mayo en kerriepoeder - vis in de oven (vaak kabeljauw) met mayo, uien en knoflook erover
boterhammen : stroop + hagelslag (puur) stroop + kaas pindakaas + suiker pindakaas + jam friet + zuurvlees (dit is echt limburgs,, zuurvlees = paardenvlees in het zuur, met lekker veel uien erdoor) als ik brood eet (zonder die combinaties hierboven) b.v met vlees, kaas, nutella, of hagelslag.... dan moet ik er altijd thee of koffie bij hebben, en dan sop ik de boterham lekker in de thee of koffie,,, echt zooo heeeeerlijk is dat !!
uhhh bij ons hier in de friettent (noord-limburg) heb je ook friet zuurvlees maar dat vlees is van rundvlees, niet van paardenvlees.
Ik maak zelf vaak zuurvlees (stoofvlees heet dat in Belgiƫ) maar ik maak het ook steeds met rundvlees. Je kan het ook met varkensvlees doen, hangt er van af wat je zelf lekker vindt. Ik zweer al sinds mijn kindertijd als ontbijt: geroosterde boterham met aardbeienconfituur en een schijfje salami. Jammie!!!!
hehehe.. zie een hoop lekkere, maar ook een heeeeeeleboel smerige dingen voorbij komen... Boterhammen: Kaas & pindakaas Kaas & appelstroop kaas & sandwichspread Peperkoek met kaas 's avonds.. beetje kaas en chips als 1 hapje
Iets wat ik nog wel eens op het werk eet bij de lunch: boterham met pindakaas, sambal en banaan. Lekker! Maar mijn collega's walgen ervan
Mijn man eet altijd een broodje filet americain met mayo en ketchup gadverdamme!! Zelf eet ik overal bijna piri piri saus bij, verder geen rare eetgewoontes eigenlijk....
Krentenbol met hagelslag Krentenbol met cervelaat krentenbol met kaas chipito's met mayo Ik eet dit zelf niet maar ik hoor dit van anderen. Bah!!