Geen combinatie, maar bijna iedereen walgt ervan, Ik vind vetjes van vlees lekker. Het vetrandje van een karbonaatje, pluisvlees zoek ik altijd de vetste uit.
@ Fem: Bruine bonen met slasaus: HEERIJK!!!! Aten wij ook thuis vroeger!!! Dus schaam je nergens voor hoor!!
ik vind lekker maggi! ( zo paar druppels op mn hand en dan oplikken hmmmmmmm appelmoes vermengd met echte zaanse mayo hmmmmmmmmmm verder weinig rare fratsen hier
Volgens mij zijn mijn dingen niet zo heel vreemd - Smeerworst met sandwichspread - Smeerworst/boterhamworst/gebraden gehakt etc. met mosterd - Snijworst met mayonaise - Naturel chips met chilisaus - Kaas met jam
Gewoon een keer proberen heeeeerlijk Toen ik nog thuis woonde en terug kwam van mijn werk had ik onderweg een milkshakje gehaald, deze was nog niet op toen ik thuis was en mijn moeder had al gekookt ( draadjesvlees ) ik nam toen een hap en daarna een slokje van mijn milkshake ( niet eens bewust ) en die zoete en zoute smaak samen was zooooo lekker .. Draadjes vlees met blanke vla is ook lekker ...
Daar walg ik niet van hoor, ik vind het ook superlekker! Nog een 'rare' gewoonte; als ik balletjes draai voor de soep ofzo moet ik er altijd een paar rauw opeten. En ik dip m'n chips in de smeerkaas met sambal. Verder niet echt vreemde combi's.
Jaa daarom wil ik ook niet meer verder lezen maar het zit nu wel al in mijn hoofd , dadelijk maar een appeltje pakken
mijn vriend eet vaak spagetti met suiker een collega eet altijd aardappelen met spinazie en van die rolmopsen gadver!! voor de rest heb ik wel gezien: ei met mayo?? moet je er gebakken aardappeltjes bij eten! als je bv vanaaf aardappelen over hebt, morgen in de pan bakken. eitje klutsen en erover gieten en dan met mayo! heeeerlijk! als wij bloemkool eten: aardappelen, bloemkool, saus van het vlees en flink wat mayo en dan lekker alles pletten jammie
Haha rare combinaties gelezen. Wat ik zelf lekker vind, en misschien raar is: - Chips eten, en meteen daarna een stuk chocolade. Vind dat zo lekker! - Plakjes kaas en wat hagelslag op een bord. De hagelslag dip ik er dan af met de kaas. - Dropjes eten en water drinken tegelijkertijd. Dropwater dus eigenlijk. En meer kan ik zo niet bedenken.
@chantal: ah, dacht al, hoe kom je erop @ik weet niet meer wie: maar stoofvlees en zuurvlees is NIET hetzelfde... bestel in limburg maar een frietje zuurvlees en proef het terwijl je aan stoofvlees denkt. IEUEUEUEWWWW
Misschien zijn ze al genoemd hoor, kheb niet het hele topic doorgelezen maar: pindakaas met hagelslag kaas met uit, ketchup en mayo kaas met mosterd kaas met stroop paprikachips met pinda's tegelijk in je mond pannenkoek met bacon, banaan en stroop de zwoerdrandjes van speklapjes heeeeeeeel lang kauwen Pfffffffff, waarom ben ik toch aan het lijnen
Hahahahah sorry moest ff lachen om de gesmolten ham. Hoe lang moet ie in de magnetron voor ie smelt? En frietje mayo en ui jammie jammie!!