Hallo allemaal. Ik had gehoopt dat ik hier niet hoefde te posten, maar helaas is mijn angst na de echo 2 weken geleden toch werkelijkheid geworden. Ik vloei sinds gisteravond bloed. Eerst nog niet zoveel. Nu begint het toch steeds meer te komen. Daarbij krijg ik nu dus ook heftige buikkrampen. Morgen om 11 uur moet ik naar de verloskundige voor het verlossende woord, ook al weet ik wel genoeg. Hoe is jullie miskraam eigenlijk verlopen? Ben hier erg benieuwd na, weet ik een beetje wat ik kan verwachten! Liefs Sam
Sam, In ieder geval heel erg veel sterkte morgen. Bloedverlies hoeft niet te betekenen dat het werkelijk een miskraam is......dus ik hoop voor je! Bij mij begon de miskraam ook met licht bloedverlies (helaas op Tenerife). De verloskundige stelt vast of er iets niet klopt en stuurt je door naar een gynecoloog. Wij konden kiezen of we het op een natuurlijke manier wilden doorzetten of laten weghalen. Wij hebben gekozen voor het laatste! Nogmaals veel sterkte. Joyce
Neej weet ik. Maar in dit geval wel. Heb net 2 uur lang wee-achtige pijn gehad..moest het gewoon wegpuffen het laatste uur. Volgens mij was het al onherkenbaar en is het er nu uit! De pijn neemt nu af gelukkig. Maar denk dat ik nu leeg ben :'( Bedankt voor je steun Joyce. X SAM
Sam ik zie dat wij hetzelfde hebben meegemaakt dit weekend... ik ga morgen ook naar de vk. Heel veel sterkte, ik voel met je mee. Liefs Croky
heel veel succes meid, ik moet vandaag ook weer naar het ziekhuis en ben bang dat het bij mij ook aan het doorzetten is sinds gister avond! sterkte! liefs rebbel
HEEY REbbel en Croky. Vet klote dit allemaal!Ik heb iig nog een kleine 2 weken van m'n zwangerschap genoten, na m'n echo. Rebbel, jij zit al weken in spanning. Echt balen meid! Julie ook heel veel sterkte en laten we hopen dat het snel weer raak is en dat we gewoon straks bij de juli/ augustus mama's zitten.. We shall see! Jullie horen nog van me vanochtend. Liefs Sam
HEY dames. Hoe is het met jullie gegaan? Of moeten jullie nog? Ik heb zeer waarschijnlijk een mk en we laten eerst de natuur zijn gang gaan. Volgende week maandag nog even controle en ze heeft uitgelegd wanneer ik zeker moet bellen! Zij vond het ook echt jammer. Echt zo'n superleuk mens. Nou ja. Hoop dat ik iig snel weer zwanger ben! Liefs SAM
Hee meiden, ik heb de vk gesproken, naar aanleiding van mijn verhaal bevestigde ze dat het erop leek dat het een miskraam is. Volgende week dinsdag een inwendige echo om te checken of het inderdaad zo is, en of alles dan weg is. Of heel misschien toch een hartje..? Ik denk het niet, ik vloei nog steeds, helderrood, weinig stolsels maar wel krampjes. Ik vind het zo oneerlijk... 2x achter elkaar mis.. jullie kennen vast de twijfel: zou er iets mis zijn met m'n buik? Pfff.. afwachten maar en proberen moed te houden dat het snel weer raak zal zijn en dan wel goed zal gaan. Maar het is niet makkelijk... Liefs, Croky
Ik had eerst ook weinig tot geen stolsels. Gisteravond 2 uur 'weeen' gehad en daarna wat stolsels. En sinds vandaag giga stolsels. Heel veel sterkte iig! X Sam
bij mij is het ook fout! het was nu niet gegroeid en geen hartslag... ik verlies ook best veel bloed en stolsels, ik krijg maandag nog een echo en als het er dan niet zelf afgekomen is, word ik volgende week gecuretteerd! we balen er ontzettend van, maar zijn wel blij dat we nu duidelijkheid hebben! jullie ook heel veel sterkte! liefs rebbel
Och Rebbel.. Klote meid. Ik weet wat je meemaakt nu. Gezellig in hetzelfde schuitje! Het is allemaal gewoon zo klote. 1 op de 6 vrouwen die zwanger zijn van de eerste krijgen een mk zei mn verloskundige. Zijn wij net die pechvogels! Voel me nu lichamelijk dan, iets beter. Geloof dat ik het ergste gehad heb nu. Wel hebben wij allebei zoiets van we gaan wel gewoon verder. De wens is nu heel dichtbij geweest. Nou heel veel sterkte meid! Liefs Sam
ja dat hebben wij ook hoor, zodra mijn lichaam weer hersteld is wacht ik mijn 1e menstruatie weer een keer af, anders heb ik straks weer die onzekerheid en kan ik niet zeggen hoe ver ik ben... maar daarna willen wij er ook weer voor gaan... liefs rebbel
Ik denk niet eens dat we die afwachten. Weet wanneer ik mk heb gehad en voel m'n ei wel. Ze kan wel weer vrolijk zeggen, als er met 7 weken geen hartje klopt dat ik minder ver ben. Zou misschien een weekje kunnen schelen, maar dan wil ik gewoon een week later terugkomen. Maar het moet nu gewoon goed komen! We houden elkaar in de gaten.. Heel veel sterkte iig. Liefs Sam
Aan jullie allen,ik voel mee met jullie. Het is niet pretig dit mee te maken en ik blijf me erover verbazen hoe vaak dit voorkomt?! Veel sterkte en gun jezelf genoeg tijd om erover heen te komen.
dank je wel! ik verlies nu echt veel bloed, maar wat ik me afvraag is of ik gewoon tampons mag gebruiken? ik weet niet hoe het zit met de kans op infecties? ik gebruik nooit maandverband, maar op de een of andere manier durf ik niet zo goed tampons te gebruiken nu... weet iemand dit? liefs rebbel