wat een goed nieuws zeg ben heel blij voor je top voor de andere dames die bezig zijn met een miskraam heel erg veel sterkte toegewenst en hoop voor jullie snel op een mooi wondertje liefs miriam
Onze echo was nog steeds niet positief. Volgende week donderdag word ik gecurreteerd. Ik mocht kiezen. HUn voorkeur ging uit naar de pillen, maar dat wil ik niet. Helaas dus nog een week wachten voor ik geholpen kan worden, ze voeren het nl alleen it op donderdag. Bruinverlies is na die ene keer gestopt. Het voelt zo oneerlijk. We zijn al zo lang bezig. Jaren niet zwanger kunnen worden en nu worden we zwanger, gaat het tot 2 keer toe mis.
Hartewens, wat vreselijk dat je echo niet positief was en dat je nog bijna een week moet wachten voor je gecurreteerd kunt worden. Heel veel sterkte!
Miskraam is vannacht spontaan op gang gekomen. Veel bloedverlies. Nog naar het ziekenhuis geweest. Zit helaas nog restweefsel, dus ws morgen toch nog de curretage. Tenzij het er nog uit komt. Kreeg de beruchte pillen mee. Merk er eigenlijk niks van en zowiezo 1 is er met het vloeien weer uit gekomen. SChiet dus niet op. Hopelijk is morgen alles schoon. Gaat ineens snel. Vanmorgen heftige krampen, die zijn nu een stuk minder al.
Inez, lief dat je er naar vraagt. Helaas gister wel gecurreteerd. Zat nog restweefsel. Viel me wel heel erg mee. Heb nu nog wat buikkrampjes af en toe, beetje bloedverlies, maar niet heel erg. Dus lichamelijk gaat het goed. Beetje moe van de narcose nog lijkt wel, voel me een beetje raar in mijn hoofd. Nu moeten we het weer een plekje geven. De eerste miskraam verliep met veel verwarring en onzekerheid en ook nu weer even onzekerheid. We zijn nu ruim 5 jaar bezig om een kindje te krijgen. Nu worden we eindelijk zwanger en gaat het mis. Dat voelt zo oneerlijk. We krijgen nog wel een chromosomenonderzoek. Maar bijna nooit komt er wat uit. Nu dus eerst alles op een rijtje krijgen en dan vol goede moed verder. Ik vind het doodeng. Hoe zal een volgende zwangerschap verlopen?