Teek!?

Discussion in 'De lounge' started by Friesin, Jun 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Hallo dames,

toen ik vanochtend wakker werd (beetje schemerig) kwam ik tot ontdekking dat ik een heel iniminie klein korstje had boven mijn linkeroksel. En als de pulkert dat ik ben, probeerde ik het weg te pulken!

Na 2 keer pulken was het nog niet weg en tot mijn verbazing meende ik hele kleine iniminie uitsteekseltjes te zien. Net wakker uiteraard, dus mijn zicht was niet al te scherp!

Na een derde keer (ruwer) pulken was het er af!

Voelde er niets van! Niet gevoelig en jeukte ook niet.
    Nog steeds niet trouwens. Zit alleen een klein roze bultje.

Om er zeker van te zijn dat het een teek was, ben ik op onderzoek gegaan in de kamer. Maar kon het korstje nergens meer vinden. Ook wil ik er zeker van zijn dat er tijdens het krabben niets is achter gebleven in mijn huid. Iemand enig idee hoe ik dit kan controleren?

Nogmaals het jeukt niet en doet ook geen pijn en is ook niet gevoelig!

Groetjes Friesin!

2. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,277
    1,440
    113
    Ik zou gewoon opletten of er de komende dagen niks raars te zien is op die plek. Je zou er evt een cirkel om kunnen zetten met pen zodat je de exacte locatie weet.

3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Bovenstaande. En ook even de datum van je tekenbeet + plek in je agenda zetten.
    Als je na een week of 2 iets raars ziet is de kring die je met pen gezet hebt al weg.

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Bedankt voor de tips!

Ik heb idd deze dag genoteerd en zal het de aankomende weken in de gaten. Je ziet inmiddels al niets meer. Mocht er verandering in komen dan bel ik de huisarts even 👍

Share This Page