prive gevangenis op zolder. handig toch haha Huis te koop: Donkse Dreef 55 5233 HD Den Bosch - Foto's [funda]
Haha dat zijn toch gewoon lamellen? Maar als je graag een gevangenis wil moet je hier gaan wonen Huis te koop: Van Heuven Goedhartstraat 6 2811 BW Reeuwijk - Foto's [funda]
Waan je even de jaren 70, begin jaren 80... En elke kamer heeft weer zijn eigen charme! Huis te koop: Geraniumstraat 45 1431 SR Aalsmeer - Foto's [funda]
Ze hebben wel een modern 'home' bordje voor het raam hangen. Da's super handig voor het geval je niet meer weer waar je woont
Niet de foto's maar de omschrijving, en het is er nog mee verkocht (onder voorbehoud) ook... Huis te koop: Dokkumstraat 33 5043 GP Tilburg - Omschrijving [funda]
Ik kan er wel om lachen eigenlijk springt eruit tussen de saaie opsommingen normaal. en is ook een leuk huis om te zien dus de omschrijving maakt niet uit in mijn beleving
Die van ons was (8 jaar terug) 1,7 ton en ook nog grond, konden er zo in. Later wel veel verbouwd want gedateerd mar wel redelijk onderhouden
ik weet dat het lamellen zijn maar de foto zag er raar uit ook met z'n armzalig bedje met een stoeltje ernaast. moest gelijk aan het gevangenis denken haha
Hier in de regio waar ik woon kun je voor 2 ton nog grotere vrijstaande huizen kopen hoor! Die van mijn buren moet 175 opleveren, kei mooi huis, maar hoop dat niemand het koopt , wil hun niet kwijt hihi!
Whahaha, ik vind het juist wel humor. En het huis zelf is prachtig, dus ik snap heel goed dat het verkocht is!