foute funda huizen

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
  2. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Serieus? Ik vind dit zo ongeveer wel het ergste wat je je huis kan aan doen. Smaken verschillen, hahaha ;).

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
  4. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Het huis zelf vind ik echt prachtig. Lekker ruim en die slaapkamer zo groot! De inhoud, gordijnen en accessoires zou ik wel aanpassen hoor! En die prullenbak ook geen idee haha

6. Humava

Humava Niet meer actief

7. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
  8. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
  9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
  10. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    die prullenbak: lijkt alsof ze er een plastic zakje of tasje in hebben gedaan die te groot was en hem hebben omgevouwen over de rand.

Voor de rest... wauw.... wat hebben mensen toch met die ontzettend oubollig kunstzinnige tapijten!?

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Tja, ik kijk gek genoeg door al die tapijten en dergelijke.

Stel dat ik geïnteresseerd zou zijn in dat huis ... tegen de tijd dat ik verhuis zijn die tapijten of die poppen, ... al lang weg.

Ik ben meer geïnteresseerd in hoe sterk de muren zijn, hoe groot de kamers zijn, hoeveel werk er is, ...

Wat andere mensen in hun interieur hebben zal mij een zorg zijn.

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Waaah krijg de kriebels hier van. Het lijken af en toe wel spookhuizen brrrr!

13. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Wat bedoel je met woonwagen-gehalte? (sorry weet ik echt niet). Het goud en de kitscherige gordijnen enzo? Dat is niet mooi nee maar verder, pffff wat een huis ;)

Zijn jullie niet superbenieuwd wat voor mensen er in dat huis in Delft wonen (dat huis dat ook zo enorm was maar ook zo enorm/extreem 'apart') Ik vraag me echt af wat voor mens(en) er zó hun huis inrichten? Jong/oud? Kunstenaar? ???

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zoals ik het zie lijkt de prullenmand ingepakt in plastic en daarboven op stof met een gleuf (om je rotzooi doorheen te gooien) die wordt vastgehouden door elastiek of zo? ziet er echt heel vaag uit.

15. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
  16. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
  17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maar wij Nederlanders kijken graag naar binnen......(staan we om bekend, haha, in het donker, gordijnen open en de buurt maar naar binnen gluren en vooral bekritiseren) :D:p:)

Jij ben een Belg, jij snapt dat niet (uiteraard een geintje ;););):))

18. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ja, al dat goud en die glimmende vloeren. Echt zo spuuglelijk.

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Even een abbo :)

20. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind geen van de inrichtingen mooi, maar ik vind het altijd wel knap als mensen hun smaak zo weten door te voeren in hun hele huis. Dan is het bij mij maar vrij standaard Ikea, zeg maar. Gelukkig krijg ik dan ook geen hoofdpijn als ik door mijn eigen huis loop.

Maar als je de inrichting/ouderwetse badkamers/etc. wegdenkt zitten er echt wel mooie huizen bij.

Deel Deze Pagina