Ja ik vind het ook wel een heel bijzonder huis. De inrichting is alleen nogal artistiek. Maar ik denk heus dat als je geld hebt je er een heel mooi huis van kan maken. Het is iig geen standaart woning
funda mobiel | Huis te koop: Oude Delft 47 2611 BC Delft - Foto's Dit huis is echt gaaaaaaf! Ok, de stiling is behoorlijk over de top, maar het huis zelf is echt geweldig. Onwijs mooie locatie ook, in t centrum van Delft! Beetje duur da's jammer En een leuk vakantieappartementje erbij, niet slecht, haha. Nu eerst nog even sparen
Ben ik helemaal met je eens, de inrichting is zeker niet mijn smaak maar het huis op zich zou ik graag willen hebben!
Het is niet mijn smaak maar je kan wel zien dat er heel veel geld in de afwerking van dit huis is gestopt. Het past allemaal wel en ik kan me best voorstellen dat er zat mensen zijn die dit wel mooi vinden.
Dan woon jij duidelijk niet op hetzelfde kamp als mijn exzwager... Want die hadden het bekant allemaal
OMG! 😱 Lijkt me wel bizar als je je huis te koop hebt staan en je ziet het hier opeens voorbij komen in het foute huizen topic 😂😂
Ik vind dat openluchtmuseum wel erg gaaf. Oké tegels aan de muur wat minder 😉 maar daar valt wel wat moois van te maken. Alleen zou ik in dat dorp niet willen wonen.
Huis te koop: Klepperdans 45 2907 RB Capelle aan den IJssel - Foto's [funda] Echt bizar die troep in de slaapkamers
Dit ziet er uit als een uitzetting. Geen vrijwillige verkoop. Althans, niemand zou toch met zijn normale verstand zulke foto's laten maken en dan denken dat dat helpt
Toevallig ben ik weleens in een soortgelijke woning aan de Oude Delft geweest, maar dat was al opgedeeld in appartementen. Je kon toen in de meeste appartementen een kijkje nemen. Als ik dan het beeld van het huis op Funda en van die appartementen een beetje over elkaar heen leg in mn hoofd dan heb je inderdaad een schitterend huis. Geweldige details, hoge plafonds, heerlijk in het centrum. Met de juiste aankleding kan het inderdaad heel mooi worden.
Waar/hoe vinden jullie deze bijzondere huizen? Ik neem toch aan dat de meeste woningen die te koop staan er met ''normale'' foto's (zonder heel veel troep) op staan en dat de hele extreme indelingen, niet de meerderheid zijn. Vind je het dan bij toeval?
Mooie grachte pand. Mijn stadje. Wel eens bij een notaris gewerkt als schoonmaakster dat pand was net zo. Dat was op de voorstaat. Vlak bij dit huis. Maar beetje duur! Hihi.
Even over die grachte panden en museum huizen. Vaak moeten ze in oorspronkelijke staat blijven. Omdat het vaak monumenten zijn. Daar mag je niet zo maar aan verbouwen. Neem aan dat het Delfse pand meteen een monument is een dus in een bepaalde staat moet blijven.
Hebben hebben hebben! Wat een gaaf huis! Wel een beetje zuinig om het appartementje in Turkije er niet gratis bij te doen
Fjieeuw ons huis staat hier niet tussen 😀 Zal je maar gebeuren.. Die decoratie op de plank, hilarisch!
Jij geeft als reactie op het huis in Staphorst (oude boerderij) dat je niet snapt wat hier fout aan is. Ik zeg daarop dat het inderdaad geen fout huis is maar dat ik mij afvraag of het comfortabel leeft in een huis dat is ingericht als een openluchtmuseum (als in weinig tot geen meubels, oude meubels)