Wat een geweldige topic. In mijn zoektocht naar een leuk huis ben ik veel tegen gekomen maar zag deze net en die slaat alles. Het is met stijl ingericht ( niet mijn stijl). Ik zou niet in bad durven terwijl twee griezels mee zitten te kijken, plassen terwijl een naakte vrouw mee kijkt als wc bril en in bed liggen met een bouwvakkerlamp erop. Maar ieder zijn smaak Appartement te koop: Nieuwezijds Voorburgwal 146 B 1012 SJ Amsterdam - Foto's [funda]
Wow! Haha Ik zou ook echt niet durven douchen... Wat een aparte inrichting! Wel gaaf hoor! Helemaal niet mijn stijl, maar dat maakt niet uit.
denk dat de kans vrij klein is dat daar nog iemand verblijft op het moment. gezien het aantal meubelstukken.
Weet je meteen wat iedereen van je huis vind zonder dat iemand weet dat het jou huis is . Ik zou wel hard moeten lachen als mijn huis langs komt.
Wauw!! Heel bijzondere inrichting. Wel gaaf! Sommige dingen vind ik wat too much maar wel tof ingericht
Vind ik ook! Wat aanpassingen en ik zou er zo in gaan Nou ja, als ik daar mocht wonen zou ik het huis ook nemen zoals het is.
Wat een meuk. En waarom moet de toiletbril altijd omhoog staan bij dit soort huizen? Huis te koop: Wijk 3 45 8321 EZ Urk [funda]
Dan heb je echt een slechte makelaar hoor. Zelfs een wasrekje in de huiskamer, kom op! Het minste wat je doet als makelaar is zorgen dat er geen troep op staat. Zie die keuken!! Mijn zus verkoopt momenteel haar huis en zij hadden ook een heel vol huis (allerlei dingetjes aan de muur gehangen en een vrij 'aparte' stijl. Absoluut mijn smaak niet maar die hebben een citybox gehuurd en flink moeten ruimen zodat het er van nu tot aan de verkoop goed en verkoopbaar uitziet. Er mocht geen speelgoed op de foto staan, alleen als het decoratief weggezet was. Er mocht niet én een kleedje én een kaarsje op tafel. Dat soort dingen. Die hebben echt de helft van de inboedel zo'n beetje opgeslagen staan. Puur voor het zicht. Dit huis had duidelijk een betere makelaar kunnen gebruiken die dat soort dingen wat stuurt.
Maar inderdaad; hoe vinden jullie deze pareltjes? Waar zoeken jullie op? Of kijken jullie bij toeval naar wat er in de buurt te koop staat en loop je er dan tegen aan? Dat vraag ik mij ook wel af.