Wel een gaaf huis verder. Supergedateerd, en dan vooral die tegeltjes, maar er staan echt heel goede meubels in...
Wat is er mis met dit huis? De inrichting is excentriek. Dat is uiteraard niet ieder zijn smaak maar ik vind het mooier dan die standaard inrichtingen. Ik zou er zou gaan wonen.
Ik zie hier zo Miami vice voor met Sonny crockett die met zijn gebruinde body op het bed ligt met oranje sprei 😁 Jezus wat een inrichting!
Wij zijn aan het oriënteren op een ander huis. Met de open huizen dag wilde wat huizen bekijken. Stond ook zo een huis bij, maar daar ben ik door de rotzooi toch echt niet van kijken!
Echt he? Het huis doet me denken aan mijn ouderlijk huis. Dat noemen we gekscherend vila schrota en circus boltini met al die tierelantijntjes....
Ik vraag me echt af, hoe graag wil je het verkopen?? eengezinswoning, tussenwoning in Boskoop gevonden via #funda: Huis te koop: Nieuwstraat 95 A 2771 XG Boskoop [funda]
Bij dit huis krijg je een vrouw cadeau bij de badkamer en keuken Huis te koop: Vlokhovenseweg 67 5625 WV Eindhoven [funda] Overigens trekt het wel kopers, want de woning is verkocht onder voorbehoud
De keuken, gewoonweg een museumstuk Huis te koop: Galjoenstraat 117 1503 AR Zaandam - Foto's [funda]
Gewoon gedateerd, toch? Vind ik minder erg dan zon keuken met zoveel zooi dat de keuken foetsie is Maar in wat voor huizen zijn jullie 'ooit' gaan wonen dan, allemaal (vrij) nieuw? Wij hadden dus een ouder huis en alles zat er minimaal 30 jaar in. Schouw met ook zulke 'mooie' tegeltjes, (hij is er nog) zon donkerbruine keuken die hebben we nog jaren gehad tot hij echt op is, je kunt niet alles tegelijk Overal wastafels met van die marmeren platen, die wel meteen eruit gehaald. Maar nog zijn we dingen aan t veranderen hoor!
Wel verkocht onder voorbehoud. Ik heb ook oud huis gekocht. Alles eruit gesloopt en nu als nieuw alles. Heerlijk juist zo'n huizen die kun je naar eigen smaak helemaal aanpassen.