dhl bezorgd weer eens niet

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje1983, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    en echt ik heb er schoon genoeg van. Het moet toch niet zo zijn dat ik straks webwinkels ga mijden omdat ze met dhl bezorgen.
    vandaag ook weer de hele middag netjes thuisgebleven. kreeg vanochtend een mailtje dat ze tussen 14-18 kwamen. Man was de hele ochtend thuis en beide waren we hele middag thuis. Maar al wat kwam geen dhl. Kijk ik om kwart over 6 via de track en trace code of er iets bekend is over bezorgtijd, staat er ineens dat ze langs zijn geweest en we niet thuis waren. Ligt geen papiertje in de bus waarop de bezorgcode staat, dus kan ook geen nieuwe tijd zelf inplannen of het laten bezorgen bij een dhl punt. Morgen ben ik niet thuis dus met een beetje geluk krijg ik het dan dinsdag (als ik dan tenminste niet in het ziekenhuis lig te bevallen).

ik baal hier zo giga van. het is iedere keer weer hetzelfde met dhl.

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Gelukkig nooit problemen met DHL.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier ook nooit problemen met ze :)

4. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Grrr hier ook herkenbaar! Vind het echt een waardeloos bedrijf :(

5. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Hier ook regelmatig! En dan idd op internet de melding dat ze wel zijn geweest..

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.419
    443
    83
    Limburg
    Hier vandaag bij de buren af gegeven zonder briefje in de bus, ook DHL. Kon wel op t&t zien door wie getekend en nu zei buurman het zelf al. Maar ff een briefje was handiger geweest.

7. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik heb hetzelfde met Postnl. Word er soms echt ziek van. Heb besloten dat ik dingen nu naar een Kialapunt laat brengen. Ik blijf er echt niet meer voor thuis. Het is ook altijd op onhandige tijden en als ze niet komen opdagen is soms je hele dag om zeep, en de volgende dag net zo. Gelukkig is onze supermarkt een Kialapunt, dus daar komen we meerdere keren per week.

Ik zou morgen nog afwachten als ik jou was en dan maar in de telefoon klimmen.

8. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Dhl is een drama!! Ik bestel daardoor niet meer bij de wehkamp. Heb 1x gehad dat we beide 2 dagen lang thuis waren en er telkens stond: u was niet thuis. Nadat dat er 2x stond kreeg ik opeens een mail van wehkamp dat ze mijn bestelling hadden geannuleerd omdat ik niet thuis was!! Ik heb een klacht ingediend bij wehkamp en het enige wat ik terug kreeg was dat ze het Door zouden geven aan de dhl.

9. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Pas precies hetzelfde gehad met DHL. Ook thuisgebleven, niemand geweest en dan via de code zien dat ze wel geweest zijn?! Knap.. Waardeloos..

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh hier van de week ook al. Ze zouden tussen 14.00 en 21.00 bezorgen, lekker ruim begrip ook. Ik dus 's ochtends even een boodschap gedaan, kom thuis om 12.15 en er lag al een briefje van de DHL. Geef dan geen tijd aan, zo irritant!!

11. Iris balk

Iris balk Actief lid

12 apr 2014
    159
    1
    0
    Hij zal het te warm gehad hebben...
    Hier zijn ze vanmiddag gelukkig wel geweest,anders werd het pas maandag want dhl bezorgt alleen van maandag tm vrijdag.
    Wel klote dat je nu een weekend moet wachten

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier ook steeds de melding dat ze zijn geweest terwijl dat écht niet zo is/was!

13. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    DHL bezorgt zeker weten ook op zaterdag!

14. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik had het van de week ook,wat besteld bij wehkamp en bewust gekozen voor avondlevering.Helaas....niets bezorgd en volgens de website was ik niet thuis :x .
    De dag erna dhl gebeld en een klacht ingediend,er lag nl ook geen briefje in de bus met nieuwe bezorgtijd.Het zou gebracht worden tussen 14 en 18uur,ik baalde flink omdat het gister echt geen weer was om thuis te blijven maar goed....komt de bezorger vervolgens nog te vroeg ook en met een beschadigd pakket.
    Ik heb het al zo vaak meegemaakt dat ik nu niet meer bestel als het door dhl geleverd word.

15. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Helaas herkenbaar. Vorige week nog. Ik was er speciaal voor thuis gebleven, ik zie de bezorger een briefje door mijn bus doen en weg rijden en mijn pakketje was bij buren in het begin van de straat afgeleverd :( Ik heb een klacht in gediend bij DHL. Geen idee of het helpt. DHL is niet mijn favoriete bezorger..

16. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Krijg meer het idee, als het voor DHL het niet uitkomt qua route en tijd. Dat ze automatisch een Niet Thuis bericht van maken. Zo kunnen ze de leverancier tevreden houden. Immers op tijd bezorgd, maar ze waren niet thuis.

Wij hebben hier vaste bezorgers, zijn we niet thuis. Dan weten ze waar ze het neer kunnen zetten. Ze krijgen per afgeleverd pakket betaald, en het scheelt hun tijd en km's als ze maar 1x hoeven te rijden.
    (We wonen in een klein Zeeuws dorpje, dus dat kan nog)

Overigens wij zijn heel vaak gewoon thuis, dus wij ontvangen voor de hele straat de pakketten. Laatst kregen 20 postcode loterijen pakketten. De gang stond gelijk vol. Haha

17. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Is inderdaad wel herkenbaar!

Ook een paar x gehad dat bestellingen compleet aan de andere kant van de wijk bezorgd werden.... Begin maar te zoeken (huisnummer lopen hier raar). Onze maxi cosi is bij oude huis ook maar ergens bezorgd. Geen briefje niks.... Word je niet bepaald blij van!

18. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    Om 9 uur gooide de bezorger het in de brievenbus. Ik hoefde er dus niet eens voor te tekenen en we hebben een losse brievenbus bij de straat. Hadden ze dus , als ze zoals ze zelf zeggen idd zijn langsgeweest, gisteren ook kunnen doen.... Heb deze bezorger even vriendelijk aangesproken en die zei ook dat ze dan gisteren gewoon niet geweest.
    Ik heb in ieder geval mijn spullen binnen.

Deel Deze Pagina