Echo 6 weken en ??? Dagen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Truelove, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Meiden ik heb gister de eerste echo gehad..
    Hadden Zelf een afspraak gemaakt bij een echobureau omdat ik toch wel erg nieuwschierig was.
    Hij vroeg van te voren hoever ik dacht te zijn.. Ik dacht zon 6,4 weken.

Op gegeven moment begon degene met de echo en hij zei dat me berekening ongeveer wel klopte.. Toen zagen we een mooi hartje kloppen dus was helemaal blij 😍
    Maar hij was heel erg raar aan het opmeten.. Stukje voor stukje totdat hij in beeld kreeg 6,2.. Hij zei hier kom je ongeveer op uit.. Uitgerekend met mijn cyclus kan dit zeker..
    Maar het leek wel alsof hij mij wilde laten zien dat hij op die weken uit zou komen.. Zoals jullie op de echo kunnen zien kunnen jullie ook zien wat hij heeft gemeten.. Hoort hij het zo te meten of de hele lengte?
    Begin toch een beetje angst te krijgen.. Ik heb wel een hartje zien kloppen maar het lijkt nog zo langwerpig.. Dacht dat je nu al meer van een kromming zou zien.. Wat denken jullie?

2. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik heb een bolleke, maar die metingen kunnen verschillen met metjij dacht, hier heb ik al datum 7e,5e en nu 3 jan gehad die had ik ook zelf berekend en toen ik 1e x gyn. kwam zeiden ze 7 jan vond ik eerst ook wat raar..

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het is allemaal zo klein en moeilijk te meten nog,het zal vast kloppen.

4. Voor 6W2D vind ik dit een prachtige echo hoor! :) Ik zou qua lengte (6,07mm staat er, toch?) ook eerder 6W4D schatten. Hier was de baby met 6W1D 2,6mm. Maar goed, de apparatuur geeft automatisch aan dat je op 6W2D zit, dus dan zal het wel goed zijn :p

5. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ziet er volgens mij prima uit hoor !!

6. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Kijk even bij mijn echo met 7 weken! Staat in m'n fotoalbum

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ziet er prima uit! Dat het hartje klopte is nu ff belangrijker dan de afmeting. Het is nog zo klein, dat meten lastig is. Een halve mm verschil kan alweer een dag of wat schelen.

Ook heb je ook nog het vruchtzakje, wat dus niet bij het vruchtje zelf hoort, waardoor misschien lijkt dat niet alles meegenomen is met meten.

8. Wolfje87

Wolfje87 Actief lid

7 jul 2014
    143
    0
    16
    Had vandaag ook mijn 1e echo bij mij was het 5,56mm en die zei ook 6,2 wk. Mag 18 augustus weer gaan voor een tweede geen idee waarom het zo snel weer mag

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal!

Deel Deze Pagina