Ik moet me iedere keer opnieuw weer inloggen op mijn hotmail, zowel mijn supermama als mijn wachtwoord. Tot gisteren ging dat allemaal,automatisch. Kan niks terugvinden op internet wat recent isnhierover. Hebben anderen hier ook last van? De app van hotmail vind ik niet fijn om mee te werken, daarnaast zaten er nog 3 andere adressen aan vastgekoppeld en daar kom ik ook niet meer automatisch. Hopelijk weet iemand hier wat ik moet doen om weer voortaan automatisch ingelogd te zijn.
Ja klopt ik heb dat ook, ik irriteer me er behoorlijk aan want heb een lang e-mailadres en wachtwoord. Voorheen kon je dat aanvinken. Is ook al een tijdje zo dat ik het niet kan
Ok ligt dus niet aan mij . Hopelijk dat dat snel veranderd, anders ga ik echt over op g-mail. Maarja ben wat betreft internet echt een kluns, snapper nooit iets van , dus blijf graag bij het oude vertrouwde, haha.
De pc versie doet het bij mij ook nog gewoon, maar de mobiele versie niet. Gebruik jij ook de mobiele versie, want dan ben ik jaloers, haha
Hier doet hij dat al een paar weken niet meer erg irritant :x Heb ook al gezocht maar nog geen oplossing gevonden
Ja blijkbaar heeft het te maken met de overstap naar outlook, hoop maar dat het een tijdelijk probleem is!
Jaloers!!! Hier wordt ik ook al maanden doodgegooid met de overstap naar outlook. 1 hotmailadres is ondertussen automatisch overgegaan naar outlook en ik ga ervan uit at de overige 3 adressen zullen volgen . Hopelijk dat het dan weer goed gaat ik niet steeds mijn naam en ww in hoef te vullen (wat een luxeprobleem.... ) maar blijft irritant !
Ja het is ook wel irritant! Ik heb overigens wel weer vaak inlogproblemen op mijn macbook hoor. Zegt hij steeds uw beveiliging is niet voldoende bla bla. Heb het al 100x aangepast ,maar lijkt ook wel nutteloos haha.