Niet meer automatisch inloggen hotmail...

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik moet me iedere keer opnieuw weer inloggen op mijn hotmail, zowel mijn supermama als mijn wachtwoord. Tot gisteren ging dat allemaal,automatisch. Kan niks terugvinden op internet wat recent isnhierover. Hebben anderen hier ook last van? De app van hotmail vind ik niet fijn om mee te werken, daarnaast zaten er nog 3 andere adressen aan vastgekoppeld en daar kom ik ook niet meer automatisch. Hopelijk weet iemand hier wat ik moet doen om weer voortaan automatisch ingelogd te zijn.

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja klopt ik heb dat ook, ik irriteer me er behoorlijk aan want heb een lang e-mailadres en wachtwoord. Voorheen kon je dat aanvinken. Is ook al een tijdje zo dat ik het niet kan

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

heb er geen last van, hier doet hij nog steeds automatische inloggen.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ok ligt dus niet aan mij ;). Hopelijk dat dat snel veranderd, anders ga ik echt over op g-mail. Maarja ben wat betreft internet echt een kluns, snapper nooit iets van :), dus blijf graag bij het oude vertrouwde, haha.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    De pc versie doet het bij mij ook nog gewoon, maar de mobiele versie niet. Gebruik jij ook de mobiele versie, want dan ben ik jaloers, haha :p

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

ow oke, dan heb ik niets gezegd :D

ik gebruik geen mobiele versie, zwaar irritant ;)

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Hier doet hij dat al een paar weken niet meer erg irritant :x
    Heb ook al gezocht maar nog geen oplossing gevonden

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    :D:D:D

Ja blijkbaar heeft het te maken met de overstap naar outlook, hoop maar dat het een tijdelijk probleem is!

9. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    hier wel een mobiele versie en ik gewoon automatisch inloggen hoor? Hij onthoud alles.

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    bij mij is ie ineens vanzelf overgegaan op outlook!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hoezo ineens? Ik krijg al maanden mails met info over de omstelling naar Outlook.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jaloers!!!

Hier wordt ik ook al maanden doodgegooid met de overstap naar outlook. 1 hotmailadres is ondertussen automatisch overgegaan naar outlook en ik ga ervan uit at de overige 3 adressen zullen volgen ;). Hopelijk dat het dan weer goed gaat ik niet steeds mijn naam en ww in hoef te vullen (wat een luxeprobleem.... :D) maar blijft irritant !

13. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ja het is ook wel irritant! Ik heb overigens wel weer vaak inlogproblemen op mijn macbook hoor. Zegt hij steeds uw beveiliging is niet voldoende bla bla. Heb het al 100x aangepast ,maar lijkt ook wel nutteloos haha.

Deel Deze Pagina