Las net dit erge bericht op nu.nl AMSTERDAM - De 16-jarige zoon van acteur John Travolta is vrijdag door een beroerte om het leven gekomen. De familie Travolta was op dat moment op vakantie in de Bahamas. Dat meldt CNN vrijdagavond. Jett Travolta kampte al jaren met hartklachten. Toch kwam zijn dood volledig onverwacht, zo vertelt een woordvoerder van zijn vader aan CNN. Wat de fatale beroerte heeft veroorzaakt is nog onbekend. Maandag wordt op het lichaam van Travolta sectie verricht om de precieze doodsoorzaak te achterhalen. Travolta werd door een medewerker op het vakantie-adres van de familie bewusteloos in de badkamer aangetroffen. Reanimatiepogingen mochten vervolgens niet meer baten. Toen de jongen per ambulance het ziekenhuis bereikte, was hij al overleden. John Travolta en zijn vrouw Kelly Preston hebben naast Jett nog een achtjarige dochter.
Jeetje, wat een vreselijk drama. Een kind verliezen is het vreselijkste wat je kan overkomen. Ze zullen dit niet lezen, maar ik wens hen echt alle sterkte toe.
Ja dat ben ik gister helemaal vergeten, schrok er best wel van....Wrs. lezen ze dit idd niet...maar wil de familie en vrienden natuurlijk heel veel sterkte en kracht toewensen. John Travolta is echt mijn jeugdheld :'(
Triest... Lees dit ook maar eens,maakt het allemaal nog wat erger: http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... rden.dhtml Op internet staan talloze verhalen over autisme en Scientology.
hmm, dat is een vreemd verhaal. aan autisme kan je niet doodgaan en zover ik weet is er geen medicatie voor. ik werk zelf met autisten. wat WEL kan is dat de jongen een epileptisch insult had. dit komt vaker voor bij mensen met autisme en een verst. beperking. wat ik ook gehoord heb, is dat de jongen tijdens 5 min. zonder toezicht verdronk in bad tijdens een insult. of het klopt weet ik natuurlijk niet.
Ga zo de link lezen, maar wat ik heb begrepen van de "laatste" berichten is dat de jongen een aanval heeft gehad en met zijn hoofd op de badrand is gevallen en aan zijn verwondingen overleden is.
kan ZO gevaarlijk zijn dat epilepsie. het is zelden de directe doodsoorzaak, maar je moet wel altijd op je hoede zijn. wij hebben op de woning een cliente met ernstige epilepsie. gelukkig al jaren insult-vrij, maar ALS er een insult is, moeten wij echt heel snel handelen en 112 bellen. ze wordt dag en nacht in de gaten gehouden. wij slapen met een babyfoon op de slaapwacht, overdags draagt ze een polsbandje gekoppeld aan een verzorgingshuis in de buurt als wij er niet zijn, altijd douchen als de begeleiding in huis is en met de deur op een kier....gebonden aan medicatie. ze moet altijd op tijd opstaan en eten vanwege die medicatie. epilepsie kan behoorlijk bepalend zijn in iemands leven. maar wat een verdriet is het om je kind te verliezen hieraan.
Wat ik heb gelezen is dat de jongen autisme had en hartstoornissen en dat John en Kelly dit niet accepteerde omdat hun kerk (dezelfde kerk als Tom cruise) geen pyschische ziektes accepteren , dit zien ze als een teken van zwakte.....dus hebben ze altijd ontkent dat hun zoon ziek was.
Dat vind ik zo erg. Eigenlijk vermoord je bijna je eigen kind door hem niet te willen helpen. Gewoon ontkennen dan bestaat het niet. net als kinderen als ze klaar zijn. Hand voor de ogen en dan zijn ze onzichtbaar! Heel erg als je als volwassen mens en vooral als ouder je kind niet zou willen helpen. Echt verschrikkelijk dit!