wij zijn op vakantie in drenthe en ik wil nieuwe schoenen misschien nog gaan kopen. welke stad is leuker assen of emmen? groetjes
Ik ga voor Emmen. Leuke terrassen en leuke winkels en een leuke sfeer. Assen heb ik zelf niet ze heel veel mee. Kom in beide plaatsen vaak. Assen heb ik gewerkt en in Emmen ga ik nu naar school. Groeten
Emmen. Veel aanbod in winkels, terrassen en een gezellige sfeer. Bovendien is een groot stuk van het centrum overdekt. Lekker bij slecht weer.
Hmm aan mij heb je niets, ik vind allebei leuk! Ik kom heel vaak in Assen, maar af en toe een dagje emmen vind ik ook leuk! Succes met je zoektocht naar een paar mooie nieuwe schoenen!
Haha hier twijfel ik ook erg! Vind dat beide steden genoeg aanbod heeft in winkels. Emmen is net wat groter. Assen heeft wel een heel gezellig plein waar je ook lekker kan eten/drinken.
Beide plaatsen zijn mijn lievelingsplaatsen om te shoppen. Maar Emmen vind ik net even wat leuker winkelen.
Is dat de braderie? We waren er een paar weken geleden ook, was er ook braderie. Is dat er elke week of in bepaalde seizoenen/tijden?
zeker emmen!! ik woon in assen, maar vind er geen bal aan, en daarbij de halve binnenstad (wegen) liggen open. emmen heeft veel meer kleding en schoenen zaken, mooi groot winkelcentrum
Ben al in jaren niet in Assen geweest, Emmen woon ik . En als je uitgewinkeld bent kun je altijd nog ff de dierentuin in! Vlindermarkt is iedere dinsdag tijdens de zomerperiode. Volgende week dinsdag Gouden Pijl.
als je assen groot vond, ben je zeker niet in groningen geweest, dat is pas groot hahaha, Assen is heel klein stelt niet veel voor