Mijn meisje was laatst mee naar de verloskundige en de verloskundige die mij hielp was een pompeuze dame. zegt mijn dochter mevr heeft u ook een baby in u buik waarop zij andwoorden nee hoor dochter vervolgens waarom heeft u z'n dikke buik dan?? Pfff wist even niet waar ik moest kijken en wat ik moest zeggen.
De allereerste keer dat mijn dochter (toen 3) een vrouw in burka zag, riep ze keihard; mama kijk een zwart spook!!!!!!!! En fijn, dan kun je aan kind uit gaan leggen dat er toch echt een vrouw onderzit en waarom ze zoiets dragen. Ze bleef t maar raar vinden
ja dat heb ik ook gehad ja in de trein. Nu is me dochter 8 en van het weekend in de stad was ik kleding aan het bekijlen zegt ze nee mama die shirtjes zijn voor jonge meisjes........en bedankt En ook van het weekend zaten we in de tuin in de zon zegt ze mama je moet ook dat ding vam de tv kopen waar je al je haartjes mee weg kan halen kijk hier op je wangen en op je voorhoofd
leuk topic. Mijn dochter heeft weer iets nieuws en heeft iets met borsten. Van de week in de supermarkt staan we in de rij zegt ze wow mama kijk eens die mevrouw heeft dikke tieten! pfff daar sta je dan met je rode hoofd naar voren te kijken. Ook vaak oma mag ik dikke tieten kijken? Pfff ik weet echt niet hoe ze erbij komt zal wel ergens gehoord hebben
Wij liepen van de week in het park de hond uitlaten. Komt er een negerman naar ons toe lopen en onze oudste zegt...l ieeelll die man is een beetje raar!!! Wij waarom dan: nou hij is bruin net zoals mn poep... Dat is een beetje gek hoor mam!
Ik weleens rode kaken gekregen toen ik de billen van mijn zoontje (toen 3,5) af aan het vegen was, hij had een wondje daar en ja als je daar overheengaat met zo'n billendoekje prikt dat natuurlijk. Raam van het toilet was open natuurlijk Zegt ie: Mama! Niet zo hard in mn kont! Dat doet zeer!
o geweldig hahahhaa. mijn dochter riep een keer keihard op de p plaats van de ikea, he apen muziek. was rap muziek wat mijn man apenmuziek noemt (dochter opvoeden=eitje, man opzoeden= onmogelijk)
Nou mijn dochter zegt ook weleens rare dingen met van sommige dingen kijk ik toch best op. 'vieze schijthanden' heeft hij vast niet zelf bedacht?
Toen mijn zoontje een jaar of 3 / 4 was liepen we eens in de AH en kwamen daar vrienden tegen van mijn man, surinaamse mannen. We staan dus een beetje te praten en ineens roept mijn zoontje '' mamaaaa, zo die meneer is zwart ! die heeft zich niet goed ingesmeerd in de zon he ?? '' Die twee gasten kwamen niet bij.... De mensen die weten hoe heerlijk overdreven surinaamse mensen kunnen reageren zo reageerde hun ook hahahahha Gelukkig konden we er allemaal om lachen maar ik schaamde me kapot
haha wat zijn ze toch grappig he soms ... ! Hier; mevrouw in een groot gewaad... Sanne loopt er heen gaat op een halve meter afstand staan wijzen en roept heel hard; " Wat is DAT nou mama " Of iemand die we op straat tegen kwamen en zei dat ze mooie laarzen aan had. Ze wilde graag iets terug zeggen, maar wist duidelijk niets te verzinnen dus na lang nadenken zei ze; " Mijn mama heeft net een plasje gedaan " En vorige week buiten bij supermarkt vroeg een man of ik de dakloze krant wilde kopen. Dus ik zei nee, maar toen zei hij nog iets (ik weet niet eens meer wat) waarop Sanne riep; " mama zegt toch NEE " had hem bijna uit schaamte toch gekocht..
Hahahaha ik lig helemaal krom van het lachen hier! Geweldig! We stonden in de winkel en E. lag nog in de kinderwagen. Ik schuif de kinderwagen iets opzij, maar dit maakte een "prrrrr" geluid. Waarop. Mijn zoon van 3 hard door de winkel verkondigd dat mama echt geen scheetjes mag laten...... Wij hebben een kleine hal van 1 bij 1 meter, echt piepklein, kan er net met mn wandelwagen door heen. Het toilet grenst ook aan de hal. Als we terug komen van het boodschappen doen, moet ik ontzettend nodig naar de wc. R. staat nog buiten en roept hard door de straat heen: Mama! Moet je poepen???
Nog niet met m'n dochter gehad, wel met m'n (half) broertje. Waren in het zwembad en ik droogde 'm af. Roept hij keihard (open hokjes, etc); "Ik heb kikkervisjes in m'n piemel!"
Een maand terug kwam er een nieuwe stagieren op de psz, nouja niks mis mee natuurlijk, maar ze was behoorlijk donker droeg gekleurde kleren, een gouden hoofddoek en rode lippenstift, Quinten was erg stellig, kijk mama daar is zwarte piet en hefet de hele middag om pepernoten en kado's gevraagd, netjes uitgelegd van dta is geen piet, maar volgende dag begon hij zo weer en deandere kids gingen natuurlijk leuk mee doen, stagiere was niet zo blij . Vorige week staat Quinten in de kamer en gaat overdreven staan snuifen en snuffelen en zegt mama wat ruik ik toch, dus ik nou ik weet het niet wat ruik je, snuffelt nog eenkeer en zegt ik denk papa , je snapt ik kwam niet meer bij.
Wij zaten gister op Schiphol te wachten, en toen begon een jongen z'n neus te snuiten. Damiën riep keihard 'IEEEEEEEEHW!' Oh, en mijn broertje, was toen een jaar of 6. We liepen in de supermarkt en daar liep een lilliputter. Broertje roept, keihard natuurlijk; HEE KIJK, DIE IS VAN SNEEUWWITJE HE?
Maandag in het ZH na mijn mammografie lopen we door de wachtkamer en ik vertelde mijn zoon dat we nu lekker naar huis gingen. "Stil mama, we zijn bij zieke mensen en die hebben hier last van!"
mijn gezinshulp had de haren geverfd en zat een beetje grijze gloed op haar haar zegt mijn zoontje huh zo haar hebben toch alleen oude heksen,vond ze niet zo leuk. mijn vriendinnen zijn best flink,dus zegt mijn zoontje jullie zijn dik,ik zo dat mag je toch niet zeggen,hij weer t is toch toch zo,ze lijken op sumoworstelaars. toen hij 5 was wilde hij iets hebben in kruitvat,ik zei nee je hebt net al wat gehad,ja oke zei hij dan pik ik het toch.iedereen keek me aan .dus ik uitleggen aan hem dat dat niet mag. toen noah was geboren zei mijn andere zoontje hij lijkt wel op een dikke braadworst,het ziekenhuispersoneel keek meteen op. groetjes
ik zat 2 weken geleden bij oogarts te wachten,zeg ik wat duurt dat lang,zegt mijn zoontje hard door de wachtkamer,hij is zeker met zijn vriendin t smsen en vla t eten.