Hoi allemaal, hmm, 'k ben een beetje verkeerd begonnen. Omdat 'k al maanden meelas op het forum, leek 'k al snel vertrouwd met de site. Daardoor sloeg 'k dit deel (onbewust) over en postte toch al 2 topics. Nu even rechtzetten en toch kort voorstellen! In 2013 werd 'k onverwacht zwanger, zelfs met gebruik van de pil. Ondanks het onverwachte, was het baby'tje toch zeker welkom. Jammer maar helaas verloor ik het op dezelfde dag dat 'k ontdekte dat 'k zwanger was. Omdat zowel m'n vriend als ik geschokt waren, besloten we zwanger worden uit te stellen tot we er bewust klaar voor waren. Dat was in de zomer van 2014. Stoppen met die pil. Héél felle ontpillingsverschijnselen Veel gelezen op het forum, het internet, boeken. Elke mogelijke tip opgevolgd. Plots zwanger! Grote vreugde, helemaal in extase. Het nieuwe jaar kwam en nog steeds heel gelukkig. (ook netjes bob geweest tijdens de feesten, viel het lekker niet op) Tot die bewuste vrijdag.. Opnieuw bloedverlies. Enkel een zeurderige pijn, in tegenstelling van het eerste MK. Na het weekend hcg laten testen en jawel, opnieuw een verloren vruchtje. Bleek door CMV te komen. M'n wereld stond op z'n kop. Al kreeg 'k van m'n veel te lieve collega's en familie geen kans weg te zinken. Ze steunen me (ons!) door dik en dun. En dus wil 'k ook graag anderen steunen. Voor hen die een luisterend oor nodig hebben, sta 'k altijd klaar! Daarnaast ben 'k een onzeker type. Normaal valt zoiets op door m'n gelach (irl) geen idee of zoiets kan opvallen via geschreven tekst (haha, denk ik nu ) Hopelijk vind 'k hier een boel lieve mensen waarbij 'k m'n leed, vreugde en gekheid mag uitstorten. Enneuh, bij mij mogen jullie dat ook zeker komen doen! Veel liefs!
Hoi Dedee! Wij kunnen elkaar een hand geven! Hier ook een onzekere dame, die dolgelukkig is met haar man en zoooooooo ontzettend graag een kindje zou willen. Dit forum heeft me geholpen, geholpen zodat ik minder onzeker ben, en om te weten dat ik (helaas voor alle andere dames) niet alleen ben in ons traject voor een beebje.. Hopelijk vind je hier alle steun die je zoekt, en er worden ook genoeg grapjes gemaakt dus in 1 woord: WELKOM! En natuurlijk veel succes!
Hoi Muzieknootje! Dank je voor je hartelijkheid! De laatste dagen ben 'k weer de paniek zelve als het gaat om die lichamelijke toestanden allemaal. Haha! Heel leuk om mee te kunnen lezen! En ook om te horen dat 'k misschien toch niet zo abnormaal ben. Praten werkt hier echt! Voor jou ook veel succes! Hopelijk lezen we binnenkort meer goed nieuws!! Groetjes!