Dat lijkt me wel wat en een goede prijs! Bij de Zeeman hier in het dorp geen broekjes te vinden. Zitten die van Bon Prix erg strak aan je buik? Kan nl niet zoveel aan mijn buik hebben..
Topless shirtje, dat is wel een heel spannend shirtje!! Is die BH ook niet echt nodig.. Strapless denk ik..?
Ik als 40 jarige zou als ik vrijgezel zou zijn rustig zo'n shirtje dragen En ik spreek wel degelijk Engels. Ik bedoel: Wat heb je als 40 jarige nou aan jongens? Die zoeken liever een echte man
Ik heb er gisteren met het mooie weer eens opgelet en ik heb toch weinig schokkends gezien moet ik zeggen. Misschien vonden ze mij wel schokkend met mijn zwarte legging en jurkje en birkenstocks sandalen haha. Kan me totaal niet boeien.
Het zal me ook een worst wezen wat anderen dragen, lekker doen die witte legging....maar daarom kan ik het nog wel spuuglelijk vinden Vind de kleding dan misschien niets, maar ik oordeel daarmee niet over de persoon.
Ik dacht idd in eerste instantie aan de letterlijke vertaling van de tshirt, maar dat komt waarschijnlijk omdat de tshirt zelf tienerachtig eruitzag neon roze met steentjes, dat samen met een mini rok kreeg ik de indruk van achter dat ze een tiener was. Dat in combinatie met gerimpelde volle benen, nee, geen gezicht.