foute zomertaferelen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    In dit topic zijn een aantal dingen genoemd die ik inderdaad ook echt niet mooi vind. Maar het zal me een worst wezen als iemand het wel aan heeft. Als ik mijn eigen foto's terug kijk dan denk ik soms: waar zat je in hemelsnaam met je gedachten....
    Waarschijnlijk hebben de meesten wel eens foto's van zichzelf gezien waarbij ze dachten, dit kan echt niet. Oftewel, we zijn allemaal wel eens de fout in gegaan.

Daarnaast valt hij mij vaak op dat veel mensen (vooral vrouwen!) andere mensen (ook voornamelijk vrouwen) bekritiseren. Dan zit ik op een terrasje en hoor ik het tafeltje naast me: moet je die zien, dat ziet er echt niet uit. En dan kijk ik naar degene die dat zegt en dan denk ik bij mezelf: de kleding waar je commentaar op hebt daar valt nog iets aan te doen, maar aan die kop van jou niet dus als jij een zak over je hoofd trekt loop jij er ook beter bij.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier sluit ik me geheel bij aan.
    ik had wel eerder een reactie gegeven over mannen met dikke buiken op de fiets en okselhaar bij vrouwen maar ik vind sommige kritiek hier ook wel erg ver gaan.
    Er worden hier dus ook gewoon dingen neergezet die ik ook weleens aantrek gewoon omdat het lekker draagt.
    Legging met tuniekje en slippers en echt niet omdat ik een slons ben maar gewoon omdat het lekker draagt en het ook geen ramp is als er een vlek op komt oid.Heb trouwens nog nooit eerder kritiek gekregen over mijn kleding haha.
    Als ik uit mijn werk kom kleed ik me thuis ook direct om in iets wat makkelijk draagt en helemaal met deze warme luchten ga ik niet moeilijk doen.
    Ik zie ook weleens de andere kant.
    Mannen/vrouwen helemaal tot in de puntjes verzorgd en super modern maar ze hebben dan totaal geen leuke uitstraling en er zit werkelijk niets bij wat leuk aardig of gezellig is.
    Dan maar liever een man met een dikke buik op de fiets en dat meen ik nog ook.

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik ben te koelbloedig blijkbaar hihi. Vind het gewoon normaal, ik loop nergens warm voor qua kleding of wat ook. Eigen ML ook niet al wil ik gewoon dat hij er leuk uit ziet. Dat woord wat jullie gebruiken komt nooit bij ene man in me op ;):D

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Zo mee eens.

5. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    Meen je dit? Zo ja, wat zal je het zwaar krijgen de komende dagen.. Al die blote olifantenpootjes ;);)

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

^ Hoezo, ze zegt alleen dat het echt fout is, niet dat haar ogen gaan bloeden als ze iemand er zo bij ziet lopen.

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik snap dan nooit zo de clou van lange mouwen. Ik vind het zo'n gekke combi, een blouse met lange mouwen en een korte broek.

8. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Pffdd.... alles doorgelezen en kan geloof ik beter binnen blijven komende dagen!!

Ik heb gigantisch veel spataders door trombose en door het afvallen heb ik ook drilbenen en putjes, die mogen niet gezien worden blijkbaar, maar een rokje met een legging kan ook niet!! Wat zouden we dan moeten dragen?? Een lange broek met een trui?! Want ik heb ook over mijn armen zonne allergie en vleugels door het afvallen! Ik draag graag slippers omdat ik anders last krijg van exceem, maar door de hele dag staand werken heb ik overmatig last van eelt en kloven... beter exceem en zweetbultjes dan maar?!

Mijn man is helaas gedoemd te leven met overal haar... rug, buik wherever.... hij moet ook maar ingepakt blijven deze zomer??

Ja naar de super in je bikini of zwembroek of veel te strakke kleding aan vind ik ook niet kunnen, maar ik zie hier dingen voorbij komen dat ik me afvraag hoe deze mensen zichzelf dan kleden in de zomer!?

9. Torrr

Torrr Lid

23 jun 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister nog zag ik 2 dames naast elkaar fietsen met zwarte winterjas inclusief bontkraag aan.

Ach de witte leggings etc. leven en laten leven.

Mijn vader bijvoorbeeld is zo'n man die zo'n Nike of Adidas korte broek aan doet. (Wel een zwarte) en dan draagt hij er badslippers onder. Heb trouwens nog mazzel dat het niet wat kouder is want dan draagt hij in zijn vrije tijd een trainingsbroek, van bovengenoemde merken met witte sokken en badslippers. Als ze ergens heen moeten dan kleed hij zich wel om maar even snel naar de supermarkt dus niet.
    Ik als dochter zijnde schaam mij dan natuurlijk dood.
    Oja zijn grootste foute outfit vond ik dus echt wel; trainingsbroek, witte sokken, slippers en daarboven netjes een Ralph Laurens Polo.
    Voor zijn werk loopt hij er altijd keurig bij.

M'n man is zo'n 1 die heel ijdel is. Heeft voor zijn werk altijd een compleet pak met stropdas aan. Nu het zo warm is loopt hij in pantalon met overhempt.
    Probeer het elke keer weer; trek eens een leuke korte broek aan.
    Ja zo ga ik er niet bij lopen!
    Vorige week een kleine overwinning geboekt. Hij heeft een Polo gekocht! En hem zelfs al boven zijn pantalon aangehad.

10. susy26

susy26 Niet meer actief

te strakke truitjes waarin je de vetrollen ziet. doet dan een maatje groter aan. dan denk ik ojeee... dan denk ik , kijk even goed in de spiegel voordat je vertrekt. dan willen ze natuurlijk die maat aan, maar eigenlijk kan het niet haha..

en voor de rest moet iedereen dragen wat ze lekker vinden.:D

11. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik vind het nogal wat dat zoveel mensen anderen bekritiseren op het uiterlijk. Tuurlijk, ik kijk ook om me heen en zie ook een hoop aparte combinaties voorbij komen. Maar ook ik loop een rondje met de hond in mijn joggingsbroek, op Birckenstock's en een rood t-shirt met daaroverheen een roze vest ofzo.
    Ik heb een maatje meer en ik loop gewoon in een bikini, net zo als vele andere met mij.

Wat voor leven heb je als je maar op iedereen commentaar hebt op hoe ze eruit zien.

12. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik denk dat degene met het meeste commentaar erg onzeker zijn over zichzelf
    Projecteren dat op een ander. Leef en laat leven!
    En voordat hier weer leden overheen vallen. ..wie de schoen past. .....

13. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Bij iemand met een maatje meer vind ik een witte legging vaak kei mooi staan. Maar die hebben dan ook meestal de jruk/rok tot net boven de knie. Dunne meiden met een witte legging hebben dan een net over de billen rok aan en dat vind ik niet mooi staan.

Het grootste probleem met alles waarover we klagen, is dat de persoon in kwestie vaak een verkeerde maat aanheeft. Die ene verpest het dan voor de rest.

Zo vind ik okselhaar echt heeel vies. Zodra het bij gesloten oksels nog steeds alle kanten uit piekt en te zien is. Korte haartjes kan ik mee leven.

Of hemden. Sommige zijn kei mooi. Maar als ze gedragen worden, waarbij je een flink decollete ziet, nope. Genoeg mannen gezien op die manier, waarbij de banden de tepels bedekken ipv het borststuk vh hemd. Stereotype wit hemd, gaten, vlekken, borsthaar waar een gorilla jaloers op is en biertje in de hand.

14. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Rataplan, lighten up! Ik vind het ook super leuk om de kledingkeuzes van andere (want DAAR gaat het over, niet over de ander als mens!) te bekritiseren. Ben ook helemaal niet onzeker ofzo. Lekker sarcastisch vanaf een terrasje commentaar leveren is gewoon lachen. Om anderen mensen ook dit plezier te gunnen ga ik met enige regelmaat op mijn gele Crocs met legging als broek naar de appie...:D

15. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Precies! Heerlijk om commentaar te geven. Het is maar een hobby en niet echt serieus. Ik geef de ander vaak ook genoeg voer! Gister op mn goedkope nep birkies, spijkershorts en jurkjegaan winkelen. Mn spijkerbroek piepte ong 2 cm onder mn jurk uit zal wel een gezicht zijn geweest :D

16. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Het gaat mij ook niet om de kledingkeuzes van mensen. Dat vind ik echt prima. Daar lach ik ook om, en ze zullen mij ook met de meest gekke combinaties wel eens bespreken.

Het gaat mij er meer om, dat mensen bepalen wat je wel en niet aan mag als je dik, dun, blank, donker ed bent.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Nee, dan wel met een polo uiteraard, met korte mouwen.

18. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Ja dat is het ergste, een te kleine maat aan willen/doen.

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Je bepaalt alsnog helemaal zelf wat je aantrekt, toch? Dat anderen daar een mening over hebben is wat anders en aan jou de keuze wat je met die meningen doet.

Zo heb ik tattoos, piercings en andere bodymods. Ik krijg, nu ik terug op mijn eigen gewicht zit, regelmatig te horen dat ik 'nu echt niet meer moet afvallen hoor' en mijn huid is zo wit dat ik haast reflecteer in de zon. Ik loop in harembroeken en bijna altijd op blote voeten in de zomer en ja, ik denk wel dat het misschien een apart zicht is dat ik roze haar heb.

Maar als ik me zou moeten aanpassen aan alles wat andere mensen daarover te zeggen hebben of denken, zou ik niets meer kunnen dragen/doen (en dat is dan ook weer niet goed). Want iederéén denkt wel iets over me, positief of negatief. En als het ze niet aanstaat, kijken ze maar lekker de andere kant op. Het punt is alleen een beetje: je hoeft niemand te pleasen (behalve jezelf).

Maar goed, dat valt mij dus op in dit topic. Alles wordt zooo zwaar en persoonlijk opgenomen, kom op mensen :) :)

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik had die met kant besteld maar gelijk weer retour gestuurd omdat ze te los zaten, die zonder kant zitten strakker bij de buik...bij mij in ieder geval.

Deel Deze Pagina