foute zomertaferelen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Voor mij zijn foute zomer taferelen, jonge kinderen zonder mutsje
    Jonge kinderen in de felle zon
    Lekker een lang stuk lopen met de hond
    En imbicielen die gaan fietsen met de hond.

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik heb bij beide kinderen overwogen het mutsje met ducktape vast te zetten, maar ik verwachtte daar nog veel meer commentaar op. :)

3. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Wat ik echt verschrikkelijk vind zijn mannen met plukken okselhaar.

Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die hier problemen mee hebben, maar ik kan er gewoon echt niet tegen

4. Islah

Islah Niet meer actief

Muts in de zomer vind ik eerder fout...
    Of bedoel je bij baby's?

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Zonnehoedje is best een goed idee. Scheelt in het verbranden en kan wel degelijk koeler zijn. Ik gok erop dat ze dat bedoelt.

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Dit ook :p ik krijg bij uitzondering in de wandelwagen zijn zonnebril op. Petje/hoedje oid is geen doen.

Die plukken shag onder de oksels bij mannen deel ik, knip of trim het dan!

7. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Klopt zonnehoedje :p

8. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Zeker niet de enige!
    Ja plukken shag inderdaad, wist dat er een naam voor was ;)

Zo lekker om naar te kijken als de desbetreffende persoon in n blote bast zit, tegen over je aan tafel, terwijl meneer chef barbeque is. Dus bij elke beweging die plukken weer in beeld komen.
    Brrrrr. Bah.

9. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ik zag vandaag een meisje bij de AH (jaar of 25) met een rokje, zwarte panty en zwarte enkellaarsjes... Wilde haar haast vragen of ze wel helemaal lekker was, haha! ;)

10. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hier ook nog 1 die het niks vindt, ml scheert het sowieso af, anders gaat hij alleen maar meer zweten.

Nog een fout zomertafereel, de hele dag de kat buiten zonder water... Ik heb hier in de tuin een teil vol water, de katten zijn welkom.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nummer 1 van foute zomerrituelen zijn toch wel mensen die helemaal kreeftenrood van de zon zijn en dan ook nogeens gewoon weer in de felle zon gaan zitten.
    Ik snap die mensen echt niet brrrr

12. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0

Dat bepalen mensen toch helemaal niet? Dat bepaal je zelf!! Je hebt ook nog de keuze om je er lekker niets van aan te trekken namelijk! Het is toch niet jouw taak in het leven om er leuk uit te zien voor anderen?? Ze hebben geen macht als jij ze die niet geeft en kunnen al helemaal niets bepalen.:)

13. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0

Wow wat een venijn! In je hoofd ben je dus net zo erg, misschien wel erger want het gaat hier over een hoofd waar ze niet eens wat aan kan doen!? Heeft ergens iets hypocriets, je bent net zo hard in je oordeel maar je spreekt het niet uit...de vrouw met het lelijke hoofd zei het ook alleen tegen het eigen gezelschap...niet tegen de persoon die ze bekritiseerde...

Snap echt niet waarom mensen het bekritiseren van kleding van anderen zo erg vinden?? Hallo!! Je kan het WEL negeren en nee je hoeft het niet persoonlijk op te vatten. Das een keuze en als dat je niet lukt is therapie een betere oplossing dan afvallen, je favo witte leggings of je crocs weggooien of binnen blijven. Moet iedereen je dan maar mooi en leuk gekleed vinden? Niet haalbaar en saaaai....:p

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Kinderen en honden in de auto laten zitten.
    Gaan fietsen of hardlopen met je hond met dit weer

Stinkende zweetlucht..
    En ook fout.. voor jezelf.. knetter verbrand en nog in de zon.. Zo ongelofelijk dom he..

15. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Mensen die hun slechte humeur (vanwege de hitte) afreageren op anderen!

16. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Wauw! Na alle 28 pagina's serieus te hebben gelezen, hoop ik niet dat jullie mijn man ooit tegen komen..
    In zijn
    1. te korte broek
    2. Sandalen
    3. Hoog opgetrokken sokken in zijn sandalen.
    Hahaha

Witte leggings is leuk bij kleine kinderen. Maar not done voor oude vrouwen. Ze zouden eigenlijk witte leggings moeten verbieden boven maat 128 :p.

Net als 40+ mannen met een hele erge bierbuik die zonder schaamte (okee, daar moet je respect voor hebben eigenlijk) in een veel te strakke onderbroek de vuilnis buiten zetten.

Oude vrouwen 40+ die zichzelf kleden als een tiener, omdat ze denken dat ze dan jonger lijken.

Vrouwen zonder BH, waar de borsten dan tot de enkels hangen.

maar uiteindelijk is het het belangrijkste dat die personen zich prettig voelen in de kleding die ze wel (of juist niet) dragen.

17. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    nou nee hoor. Ik maak een persoon namelijk niet slecht bij anderen en al helemaal niet om mezelf beter te laten lijken wat die anderen dus wel degelijk doen ;) Ik denk iets maar je zult het mij niet horen zeggen, vooral niet als er bij mijzelf verbeterpunten zijn en ik weet dat de dame waar ik kritiek op geef net zo goed/slecht als mij erbij loopt.
    Als je vind dat het net zo erg of erger is

18. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik heb t allemaal niet gelezen....... en iedereen moet lekker aantrekken wat hij/zij wil vind ik.......de enige maar zoals het spreekwoord luidt: kleedt je naar het figuur wat je hebt, niet wat je wilt hebben.

Vanochtend in de apotheek een dame van ik schat rond de 130 kg, ik ben zelf ook niet klein dus niet meteen kritiek leveren, ben nog niet klaar haha ;). Maar wat ze aanhad: een tuniek (dus geen jurk) tot net over haar billen, heel iets langer. Maar ook zat er aan beiden kanten een split tot de hoogte van je kruis zeg maar. De tuniek was wit met leuke applicaties, maar was doorschijnend en ze had er een megagrote zwarte onderbroek onder. Sorry iedereen mag aantrekken wat hij wil, maar ik hoef eigenlijk geen beeld voor mijn neus gedrukt hoe iemand er ongeveer naakt uitziet........

19. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Vorige week op vakantie: redelijk grote vrouw met zo'n driehoekjesbikini die een heel aantal maten te klein was. Zowel van boven als van onder paste het niet en 'viel' er dus het één en ander uit. Ook geen bijgewerkte bikinilijn, dus naast dat kleine 'kruislapje' was een heel oerwoud zichtbaar.

20. memmie91

memmie91 Lid

30 jun 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm... tienermeiden die zich veel te bloot kleden, leggings als broeken (vooral die witte, doorzichtige dingen, blech...), bij mannen lang okselhaar, bij vrouwen okselhaar in het algemeen en mannen met korte broeken in combinatie met hoge sokken en dichte schoenen... Ml trekt op mijn verzoek enkelsokken aan tegenwoordig.

Nog even over zweten: mijn man is vaak nat van t zweet en stinkt niet, terwijl ik nauwelijks nat ben, maar wel stink... gewoon genetisch. Wat bij mij helpt is creme tegen zweetvoeten onder mn oksels.

Deel Deze Pagina