foute zomertaferelen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Oude vrouwen van 40 + haha
    Dankje ik ben 40 jaar maar nog lang geen oude vrouw hihi
    Als je dit al oud noemt dan krijg je het nog zwaar groentje ;)

2. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Mijn hemel, inderdaad!:$

Ik noem mensen van 22 toch ook geen baby's.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Haha proest, nou inderdaad... Misschien is 40 de leeftijd van jongemama1993?

4. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Grappig, al die posts met een waslijst aan dingen die "niet kunnen", en dan afsluiten met: maar iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt :')

OT: ik vind het altijd jammer als iemand een basic wit shirt aantrekt onder een topje of jurkje met open rug/blote schouders/whatever. Dat verpest zo'n kledingstuk toch. Ik neem aan dat ze dat doen omdat het anders te bloot is, maar doe dan gewoon een leuk gekleder shirtje aan.

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dat vind ik ook altijd jammer. Niet persé lelijk of 'dat kan ècht niet!!' maar wel zonde. Net als dat men een leuk jurkje draagt en dan een bolero erover heen draagt. Ik vind dat eigenlijk nooit mooi en het verpest het officiële design/bedoeling van het jurkje.

Maar verder moet men doen waar hij/zij zich goed bij voelt :p

6. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Het is maar net hoe andere mensen het interpreteren. Als ik iemand van 40+ zie lopen, die dubbel zo oud is als mij. Is zo'n vrouw in mijn ogen niet " jong " meer... Net zoals 40+'ers jongere mensen altijd beschouwen als " jonge meid/jonge gozer"
    Dat komt op het zelfde neer.

7. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Iemand die 40+ is vind ik niet oud. Iemand die 80+ is wel! :) En alles onder de 20- vind ik jong.

8. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    #288 MoniekJ, 5 jul 2015
    Laatst bewerkt: 5 jul 2015
    Festivalweekend, dus er komen weer mooie creaties voorbij.

Maar op nr 1 staat toch echt wel de babyroze hotpants van dat luchtige stofje (linnen?) Bij een man!

Zelfde stofje, maar dan een jurk. Achterwerk maatje 46/48. Kon precies zien hoeveel moedervlekken ze had en welk ondergoed ze droeg. Of ja het gebrek aan...

Jumpsuits. Kunnen prachtig zijn, totdat ze te hoog opgetrokken worden en er voor en achter een giga cameltoe te zien is.

9. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Te korte broekjes bij mannen kan echt niet nee.

Festivals zijn altijd heerlijk qua modemissers. Ik ga het zaterdag weer zien op Extrema :D

10. Dappertje Dik

Prima achterkant! En da's geen maat 46/48!). Ik vind alleen die bh een mode-misser!

En die roze korte broek bij die jonge vent, aiaiai!!!!:$

Ik vind trouwns die vent met die peuk in zijn hand en die singlet ook een modemisser!!! Compleet gewoon, echt geen gezicht!

11. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    @dappertje. Hahaha dat ging al niet meer over de foto ;) wasbiemand anders.
    ja en die vent met dat singlet is vriendlief . Hij is nog modieus vergeleken met zn ouders...

12. Dappertje Dik

Oh sorry...:)

Ik vind singlets bij mannen gewoon zo lelijk!

Ik vind dat maar heel weinig mensen staan en dan bij voorkeur jonge slanke meiden.

13. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Bedankt voor je reactie! Miss dat ik die met kant dan maar bestel. We zijn paar daagjes weggeweest dus nog niets besteld maar ga dan toch maar voor de broekjes met kant.

14. Luja

Luja Niet meer actief

Mensen die zich op een manier kleden die niet bij hun figuur past.

Daar val ik bijvoorbeeld zelf met mn tietgebrek onder als ik een truitje met v hals zou dragen. Of een gewoon bikini topje terwijl je mn ribben kunt tellen. Vind ik gewoon niet mooi en een misser. Dus ik doe dat om die reden maar niet :p

Net zo lelijk vind ik het als extreem forse mensen in een kort rokje lopen. Of een bodycon jurkje waar de rillen duidelijk zichtbaar in zijn. Of ouderen (65+) met hippe kleding waar brugklassers ook in lopen.
    Zag laatst een vrouw in de stad, grijze knot, rimpels, maar wel een neon-truitje en bijbehorende zwarte pumps/stiletto's met neon-hak.

En de alleralleraller ergste, behaarde oksels en benen... Brrrrrr.
    Dan denk je tijdens het mensen-loeren opt terras van heee die ziet er leuk uit! Tilt ze d'r arm op, dikke bos haar. Vind dat gewoon smerig :(

15. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Whahaha oeps... ik dacht nog och jeej straks is dat de vriend of man van degene die reageert :D en ja hoor... Heb ook weer even mijn lach momentje gehad thx

16. Dappertje Dik

Die kans was aanwezig, omdat ze zijn gezicht niet had weggemaakt.
    Tsja.... Ik vind het gewoon geen gezicht!

17. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    #297 Linx, 5 jul 2015
    Laatst bewerkt: 5 jul 2015
    Ik denk dat alle foute dingen al gepasseerd zijn. Maar ik wil nog even het volgende melden:
    Ik heb in een zaak gewerkt waar ik van de prachtige Teva's verkocht (vreselijk, maar oh my god wat lopen die dingen lekker!). Je wilt NIET weten hoe vaak mensen vragen of je ze met of zonder sok moet dragen!

18. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik hou er wel van naja... een bepaald type.. Ik denk dat genoeg vrouwen er van zullen walgen :D

Draag ze zelf trouwens ook :) wel met een korte sporttop/bh eronder natuurlijk

19. Dappertje Dik

Yuch...... :)

Gewoon nooit bij mannen!

Maar zoals ik al zei: bij jonge slanke vrouwen geen probleem.;)

Foto???

20. Luja

Luja Niet meer actief

Oh als mijn vriend zo'n lijf had vond ik t ook geen probleem als ie zoiets aan had :D met zn huidige beginnende bierbuikje in een singlet vind ik alleen geen succes. Maar gelukkig is hij half juni weer begonnen met sporten, op naar weer een strakke buik!

Deel Deze Pagina