Oohhh nee! Vreselijk! Bij zulke gespierde types vind ik het misschien nog wel lelijker dan bij mannen met iets meer vlees Nee, ik vind singlets bij mannen gewoon echt een no go Zou het trouwens bij jou wel eens willen zien Imensa! Denk dat het met jou figuur wel heel mooi kan staan. Heb je toevallig een foto?
Love muscles hahah Ik draag ze alleen tijdens het sporten. Hier zie je het helemaal niet zo goed omdat ik ook gewoon een zwarte top eronder draag. Heb geen andere foto. Haal hem zo weer weg
Prachtig!! Dan noem je 40+ers oude dames en je vriend heeft een korte broek met daaronder sandalen en sokken? Juist.
Staat je top Imensa!! zijn er überhaupt wel kleren die jou niet staan? Of zijn er bepaalde kledingstukken die je bij voorbaat al niet past? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk, aangezien veel dameskleding niet gemaakt is voor gespierde vrouwen
Ik zit wel eens in de problemen met het arm schouder gedeelte, krap en snijd snel onder mijn armen. stug matriaal sla ik vaak over. 1 maat kleding past niet meer en knap getailleerde blousjes is nog wel een een probleem. voor de rest valt het wel mee. heb het nooit echt koud dus draag veel korte mouwen.
Tja, omdat het hier om zomertaferelen gaat, noem ik als grootste ergernis maar het te bloot kleden dat sommige mannen en vrouwen doen. Op het strand of in een park stoor ik me er niet zo gauw aan, maar sommige dames bij mij op kantoor zien er tijdens hele warme dagen uit alsof ze verdwaald zijn op weg naar het strand. Ik snap dit nooit zo goed, want op ons kantoor is het met de sterke airco (waarover we geen controle hebben) toch al gauw maar een graadje of 19 a 20. Daarnaast snap ik niet dat ze niet inzien dat dit gewoon een beetje misplaatst is, in ieder geval op ons werk. Een netjes zomerjurkje kan wat mij betreft best, maar check aljeblieft voor je je huis uitgaat in hoeverre dat jurkje daadwerkelijk je héle kont bedekt als je beweegt . Enne... doe dit dan met twee spiegels en niet door jezelf van opzij te bekijken, want dat geeft geen goed beeld. De mannelijke variant zie je bij mij op kantoor gelukkig maar zelden, maar die bestaat uit een korte broek en... teenslippers. Come on people... teenslippers! Verder buiten, live and let live... Zolang niemand vlak voor mn neus gaat staan grinden in zn uberzomers outfit overleef ik het wel .
Hahaha. Ben het met je eens hoor Btw, google eens naar singlet en dan afbeeldingen. Over foute kledingstukken gesproken
Ik heb vandaag veel hotpants gezien die maar net onder de bil uitkomen. Vind ik eigenlijk ook niet mooi. Het lijkt wel een soort van boxer, maar dan van spijkerstof of iets dergelijks.
Hm ja, en dan neem je een maat groter en zit ie op andere plekken waarschijnlijk weer te wijd Fijn dat je verder geen hinder ondervindt en gewoon kunt dragen wat je wil! Lijkt me heerlijk dat je alles kunt dragen zonder dat je je hoeft af te vragen of kledingstukken aftekenen, hihi. Denk dat ik na m'n zwangerschap ook maar eens flink ga sporten...
Idd boven strak, onder wijd.. is niet echt flatteus hehehe. En ik kan ook niet alles dragen wat ik wil hoor. Sommige kledingstukken vind ik mezelf gewoon echt niet staan. Voel ik me te breed in NU draag ik vaak deze combi's onder strak boven losser, en lekker veel jurkjes love them.