Ik kom niet mee bij hahahaha Waar moet dat 'kledingstuk' voor dienen? Moet het een vrouw opgewonden krijgen? Ik zou letterlijk in mijn broek pissen
Ik denk zomaar dat zelfde soort hier meer op kickt... al zullen er ook vast vrouwen zijn die hier helemaal warm van lopen.
http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1714541663_1/Sexy-Man-s-Leotard-Thin-Underwear-See-through-font-b-Singlet-b-font-Freestyle-Wrestling-Vest.jpg
Daar zit ten minste wel iets meer "vulling" in.... We gaan nu wel erg off topic, of hoort dit ook bij zomertaferelen?
Jannanas!! Wat erg zeg! Vind het gewoon sneu voor het model Hoe verzin je het. Zag gister iets op de fiets voorbijkomen en moest aan dit topic denken. Een aardig dikke man dus op de fiets. Denk 60+ Hij droeg een vissershoedje (beige) Een wollen trui (beige) En daaronder een strakke korte wielrennersbroek (roze met zwart) Vond het een verrassende combinatie
Ik zag gisteren (hier was het 31graden) een koppel over de kermis lopen waarbij de vrouw een winterjas aanhad en de man een bodywarmer. De mensen op het terras vroegen zich af of het niet verstandig zou zijn om te gaan vragen of alles wel in orde was met die twee...
Ik zag dit laatst fietsen en moest meteen aan dit topic denken. Jonge vent, maar net iets te stevig. Met manboobs en zwembandjes. En dan zonder shirt rond gaan fietsen in de stad... Brrrrrr....
Zit jij nou gewoon vanuit je auto foto's te maken van mannen op straat.... Brrrrrr..... Whahahaha Zie t helemaal voor me... "Mam! Het is groen hoor!" "Wacht even schat, ik moet even een foto maken van die meneer daar...."
Ben ik soms de enige die het niet vind kunnen om hier fotos te plaatsen van mensen om ze belachelijk te maken? Zou even lekker worden als ik besluit op mijn groene crocs naar buiten te gaan en vervolgens daarom word gefotografeerd zodat mensen op internet kunnen zien dat het geen gezicht is - geloof mij, Ik weet dat het geen gezicht is, maar als je een voetafwijking hebt, interesseert het je niet hoe je eruit ziet, als ze maar geen of nauwelijks pijn hebt en dan is het jammer als mensen hierover oordelen. Deze mensen zijn tenslotte geen modellen of bekende personen...
Vind ik ook hoor maar hier wordt het steeds meer normaal om mensen belachelijk te maken en als je daar dan een opmerking over maakt krijg je alleen maar te horen dat je het allemaal niet zo zwaar moet nemen blablabla. Zal wel een mentaliteitsding zijn.
Helemaal mee eens en volgens mij mag het geeneens. Eerlijk gezegd een beetje triest dat iemand het nodig vind om hiervan een foto te maken en het ook op internet te plaatsen😒
Bij de extreme gevallen heb ik het idee dat ze er alleen maar op kicken... aandachtsg.eil zeg maar... Ik moet altijd smakelijk lachen om people from walmart... Zo extreem zie ik ze hier niet rond wandelen/rijden Dit soort gevallen bvb... Is het nu de voor of achterkant ... Als dit geen fout zomertafereel is.. Heb overigens niets tegen vollere mensen hoor.. maar kleed je er dan ook naar.
Het is en blijft een mens hoor, geen geval. Wat een rare aanname trouwens, dat mensen er op zouden kicken. En de redenering dat je daarom gewoon foto's publiek kunt maken.... bizar.
Ik zie het probleem van die man zonder shirt ook niet zo. Moeten mensen hier zeker niet naar een festival gaan. Daar loopt de helft van de mensen zonder shirt en de andere helft in bh. Oké,wel heel leuk om mensen te kijken Oh ja ik lach me trouwens wel suf om people from Walmart lol